raamattu puhuu

hillopurkki

Voisiko joku ihan tyhjentävästi kertoa minulle, mikä liike tämä Raamattu puhuu on?
Kiios avusta!

17

4466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hnn

itsekin tahtoisin tietää enemmän. nettisivut ainakin ovat olemassa :)

• kokemuksesta..

..heidän hengellisistä kokouksistaan:

Raamattu Puhuu srk:n. ydinjulistus on se, että "kerran pelastettu, aina pelastettu" .

Eli, kun on kerran tullut Jeesukseen uskovaksi, ei mikään mahti, teko maailmassa saa sen jälkeen ihmsistä helvettiin. Vaikka alkaisi tappamaan, tuhoamaan, juomariksi, insestiksi, pedofiiliksi, huoraksi, yms, yms, eikä koskaan tekisi parannusta, sellaiset kuitenkin aina pelastuvat helvetiltä taivaaseen. Joten, heidän mielestään voi elää miten haluaa, rypeä synneisä lopunn elämämsä, eikä taivasosuus mene.
      Täällä Kainuussa heillä on radio -ohjelma joka laauantai -aamu ja sitä sama sieltä tulee. Toki on seassa hyvääkin, mutta kun perusteellisesti muutoin ovat rannan lepikossa ja kauppaavat tuota kansalle.

Tarvinneeko jatkaa? Mielestäni ei.

• atte1

Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

• samoja oireita
        atte1 kirjoitti:

Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

>>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...> Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

• samaa

just sama systeemi ja tavat, niilläkin on noita lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä tukinnassa n. 20000 tapausta.

• luettu kymmenien
        atte1 kirjoitti:

>>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

• IOKn. lukija
        luettu kymmenien kirjoitti:

>>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

Onnittelut ensin sinulle, että olet löytänyt oikean polun itsellesi.

Tämän viikon (18 huhtik. 2008) NYTistä -siitä hesarin viikoliittestä- me epäilijät voimme luesekella muutaman lukeneen ihmisen etsimisestä erilaisia ajatuksia.

Vertaillessani vanhantestamentin juttuja IOK.n teksteihin onnittelen itseäni siitä että olen löytänyt kurssin.

• sanompa jotain kokemuksesta

..siis, Raamattu Puhuu srk:n oppi on harhaoppi! Ei ole Raamatun ilmoitus se, että "kerran pelastettu, olisi aina pelastettu."

• acim lai nen

..koskaan tuomittu, siis Jumalan puolelta.

• Anonyymi

Kannattaa tulla mukaan tapahtumiin , kokouksiin ja ottaa kontaktia pastoreihin, raamattukouluun, jne siitä aloittaa . Vähitellen oppii tuntemaan tätä liikettä sisältäpäin.

• Anonyymi

En osaa tyhjentävästi selittää. Itse olen käynyt tämän liikkeen Pohjoismaisen raamattukoulun 2 vuotta kestäneen Raamattukoulun YDIN kurssin. Jotkut asiat hieman ihmetytti käy, mutta moniin asioihin myöhemmin tuli selvyyttä. Siellä on kivoja ihmisiä jotka rukolevat puolestani. Jumala ei katso syntiä läpi sormien, mutta hän pitää omistaan huolen. Raamattukoulun opiskelija.

• Anonyymi

Tyhjentävää selitystä en laita. Jokaisessa uskonnollisessa yhteisössä omat hyvät ja huonot puolet. Kysyjä voi käydä tutustumassa SRK:tasan. Jos ei miellytä, ei tarvitse käydä toistamiseen. Ei tämä SRK kaikille sovi. Toisille se sopii oikein hyvin

• Anonyymi

tämä palsta käsittelee ihmeiden oppikurssia, ei raamattu puhuu liikettä

• Anonyymi

Kannattaa lukea raamattua. Erityisesti kannattaa tutustustua Evankeliumeihin Uudesta Testamentista. Sieltä löytyy Jumalan Pelastussuunnitelma ihmisille. Jos haluatte tehdä elämänmuutoksen ja jättää synnit taakse niin opetelkaa ensiksi tuntemaan Jumalan Sana. Te, ette pääse ilman Kristusta pois kadotuksesta, jonne joudutte, jos ette halua kuulua Jumalan Lapsiin.

Henkilökohtainen usko tulee Jumalan Sanan kuulemisesta Pyhässä Hengessä.
      Raitistukaa ja hylätkää entinen syntinen elämänne.
      Jumala ei raksta syntiä. Kaikki, jotka haluavat rakastaa Jumalan Sanaa, eivät pyri elämään entisen elämänsä mukaan ja tekemään syntiä.

• Anonyymi

Kannattaa lukea raamattua. Erityisesti kannattaa tutustustua Evankeliumeihin Uudesta Testamentista. Sieltä löytyy Jumalan Pelastussuunnitelma ihmisille. Jos haluatte tehdä elämänmuutoksen ja jättää synnit taakse niin opetelkaa ensiksi tuntemaan Jumalan Sana. Te, ette pääse ilman Kristusta pois kadotuksesta, jonne joudutte, jos ette halua kuulua Jumalan Lapsiin.

Henkilökohtainen usko tulee Jumalan Sanan kuulemisesta Pyhässä Hengessä.
        Raitistukaa ja hylätkää entinen syntinen elämänne.
        Jumala ei rakasta syntiä. Kaikki, jotka haluavat rakastaa Jumalan Sanaa, eivät pyri elämään entisen elämänsä mukaan ja tekemään syntiä.

• Anonyymi

Älä huoli syntisi on anteeksi annettu, jos haluat ottaa vastaan Kristuksen ja pyrkiä elämään Jumalan Sanan mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe