Mä olin naimisissa aiemmin skorpparimiehen kans - itse olen kauris. Nykyään seukkaan skorpparin kanssa. Näillä kahdella miehellä on yön ja päivän ero. Skorpiooneista sanotaan, että he ovat syntymän ja kuoleman lähettiläitä. Ilmeisesti nyt olen tavannut molemmat. Tämä nykyinen on kohtelias, puhelias, avoin, ystävällinen, sielukas, hellä ja isällinen. Kaikkea muuta kuin eka skorppari, jonka jälkeen vannoin ettei ikinä enää... Noh, näin ne asiat lutviutuvat: meillä se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Skorppari + kauris
3
1080
Vastaukset
- KaurisN29
Muutaman karran käyny treffeillä skorpparimiehen kans ja on aivan ihku.. tosin voihan se todellisuus paljastua vielä...
- joulukauris
Olen korvia myöten ihastunut(rakastunut, ehkä) skorppari mieheen, hän on kyllä saavuttamaton mutta vetoaa minuun magneetin lailla. Meillä on jokin ihmeellinen yhteys kun keskustelemme, käsittämätöntä, minun mielestäni. En saa häntä koskaan itselleni, se ei valitettavasti ole mahdollista ja joka päivä taistelen tunteitani vastaan yritän unohtaa hänet. Sitten taas tapaamme ja salama iskee...Skorpparimies ei tunteistani tiedä.
- Nimetön
ei ihmiset lue toisiaan katseen tai ajatuksen voimalla , ihmisiä ne skorpionitkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184