vw polo tdi 1,4 vm-07

SAsfa

JOO elikkä voisko joku kertoo missä kilometrimäärässä on ensimmäinen huolto.siis siinhän on ajotietokonees se et jonkin ajanpäästä/km määrä.nyt kiinnostaisi tuo km määrä.

3

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusba

Itsellä tuli tuo 30tkm täyteen, ennenkuin piti viedä huoltoon. Ajelen näissä pääkaupunkiseudun seisahtelevissa ruuhkissa.

• Timi...

Minulla vuoden 06 Polo ilmoitti huollon tarpeesta jo 17 000 kilometrin kohdalla. Kyseessä on tosin 1.4 bensa, mutta samanlainen huoltoväli pitäs olla kuin dieselissä. Eikä ajo ole ollut raskasta ajoa.

Ja minulla kävi vielä silleen, että auto "ajoi" autotallissa 9 000 km yksinään autotallissa yhden yön aikana. Siis edellisenä päivänä auto näytti että matkaa huoltoon ois 9 000 km, mutta seuraavana aamuna ilmoitti että vietävä heti.

Huollossa eivät osanneet/halunneet kommentoida asiaa mitenkää. En tiedä onko tuollainen sit miten yleistä Polossa?

tv. Timi

• VW Polo N9 vm.2006

Huoltoväli ilmaisin saa tiedon öljyn laadun tunnistimelta joka perustuu esim. öljyn johtavuuteen.
        Sinulla voi tämä tunnistin olla viallinen tai huoltoväli asetettu 15000km.
        Tämän öljy tunnistimen saa hetkeksi hiljaiseksi kaatamalla koneeseen uutta öljyä, esim jos olet myymässä niin ei se service vilku joka startissa.
        Eli tuollainen 9000km yössä on mahdollista fysikaalisen muutoksen jälkeen. Tosin yleensä se ilmoittaa vasta muutaman tuhannen päästä eli paljon ajavalla voi mennä helposti useita tuhansia yli jos huoltoa joutuu odottamaan jopa kuukauden eli huolto kannattaa varata jo aikaa ennen 30tkm ja huoltovälimuistutinta.

Näistä asioista iso osa löytyy käyttöohjekirjasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40