tämä on hyvää musiikkia. Lauri tähkä laulaa 60-luvun pappojen renkutuksia, jotain perimärunoutta ehkä mutta ei kovin korkeatasoista. 60-luvulla syntyneenä kuuntelen mieluummin vaikka Juicea, jonka teksteissä on jotain älykkyyttäkin mukana. Pohjanmaalaisia renkutuksia en jaksa. Mikähän näissä viehättää, itsensä surkutteluko.
Jonkun mielestä
3
455
Vastaukset
- ???
En itsekään ole erityisemmin innostunut koko yhtyeestä, itse asiassa en ole juuri tainnut paljoa kuullakaan koko poppoon musiikkia, mutta se mitä kuulin, EI UPPOA. :)) Samoin on kyllä Juicen ja muidenkin suomimuudikoiden laita.. Mutta makunsa kullakin.
- vaikka olenkin poika
Samma här, en vaan käsitä mikä siinä JUNTTImusiikissa kiinnostaa, ei vaan jaksa kuunnella on pakko kääntää kanavaa.
Vastenmielinen kaveri muutenkin.
Kiva kun on mukavaa ilmankin- juupas eipäs
Sulla on pitäny kiirettä eilen, kun oot joutunu niin moneen viestiin käydä herjaamassa pienessä ajassa. Taidat harrastaa torvimusiikkia kun oot noin totinen ja nälkäinen, kun oot noin pahalla päällä. Puuroa vaan aamulla, kyllä se siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717