Ihmettelen vaan, että toimitteko te aina aivan yksin ilman mitään mahdollisuutta saada apua mistään vai oletteko vaan jääräpäisiä ;) ??? Minäkin olen jääräpää joten ei se mua haittais jos tunnustatte. Mutta kun esim. kääntäjä kääntää jääkiekkopelissä, että peli on 3 pistettä vastaan 2 pistettä ja meidän on pakko tehdä piste jotta päästään tasoihin. Ja myös timeout tarkoittaa aikalisää eikä "aika on loppu" ;) Ja vähän aika sitten tuli X-files jossa pelattiin baseballia niin siinä kun tuomari huutaa BALL niin suomeksi se on VÄÄRÄ eikä PALLO. Eli mun pointti oli, että jos kääntäjä ei tiedä mitään esim. urheilusta niin eikö hän voisi kysyä neuvoa joltakulta joka tietää ???
Lukeeko kääntäjät
tätä palstaa?
1
241
Vastaukset
- on oma
palsta: Tiede/Kielet ja kaannokset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449