Ruotsalainen nuorimies kertoi tavanneensa laivalla ihanan suomalaisneidon ja pyysi minua opettamaan miten sanotaan suomeksi "minä rakastan sinua". Ymmärrettävistä syistä vein kaverin vähän sivummalle ennenkuin aloitin koulutuksen. Aikansa kyseltyään menikö lause oikein, myönsin opin menneen perille.
Poika kiitteli ja lähti kiireesti tavoittelemaan tyttöä lausuakseen elämänsä ehkä tärkeimmät sanat - ja minä yhtä kiireesti toiseen suuntaan. En todellakaan halunnut olla enää paikalla, kun ruotsalaispoika kuiskaisi tytön korvaan: "eksä pese sitä koskaan?"
Tulkkausta Ruotsinlaivalla
tulkki
0
1946
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117325Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705761- 954994
- 524225
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494096- 2233976
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283728- 423525
- 542929
- 422447