ELÄÄKEELÄ OLEVAN HIHHULI!?SELLAISENA MEITÄ PIDETÄÄN,HAUKUTAAN,PILKATAAN,YM,MUTTA OLEMME JEESUKSEN OMIA,TÄÄLLÄ MAAILMASSA EHKÄ VAJAITA OLEMME,MUTTA KERRAN TULEE PÄIVÄ JOLLOIN OLEMME TÄYDELISIÄ,KUTEN JEESUS SANOO EN OLE TULLUT TERVEITÄ VARTEN,VAAN SAIRAITA JA HEIKOJA VARTEN.
SÄÄLITTÄVÄ LÄÄKKEITÄ,TYÖTTÖN
5
290
Vastaukset
- kerran,,,
saapuu vapaus painolasteista, jopa täällä se voi tulla, kun oppii olemaan tyytyväinen, sillä tyytyväisyys yhdessä juamallallisuuden kanssa on voitto.
Ethän sinä pahoittanut mieltäsi tuosta umpihereron kirjoituksista, ei kannata, sillä hänhän on osaton siihen valtakuntaan, jonka me tunnemme.
Jos pahoitat mielesi täällä kirjoittelevista, niin saat nyt kyllä kasvaa siitä poissa ja opetella olemaan tyytyväinen siinä tilanteessa missä nyt ole, sillä kerran tulee se päivä, joka kirkastaa elämän. Jumalan valtakunta on rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.PÄINVASTOIN KUTEN TOTESIT,NIIN SAAMME OLLA TYYTYVÄISIÄ SIITÄ ETTÄ MEITÄ PILKATAAN,PÄINVASTOIN OLISIN HUOLISSANI JOS VAAN OLTAISI JEES,JEES,MIEHIÄ.
- että et pahoittanut
aksu521 kirjoitti:
PÄINVASTOIN KUTEN TOTESIT,NIIN SAAMME OLLA TYYTYVÄISIÄ SIITÄ ETTÄ MEITÄ PILKATAAN,PÄINVASTOIN OLISIN HUOLISSANI JOS VAAN OLTAISI JEES,JEES,MIEHIÄ.
mieltäsi ja tuo asenne on sama, kuin minullakin, että olemme pelkästään tyytyväisiä ja jopa iloisia pilkkauksista, sillä senhän Jeesus meille ensimmäisenä opettaa valjastaessaan meidät työhönsä ja he, jotka eivät sitä opi, eivät kestä.
Johannes 15
15 En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
- aarretta, joka
tekee kuulijansa, joka elää uskossa tähän aarteeseen, vapaaksi ja terveeksi:
Matteus 5
38 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Silmä silmästä ja hammas hampaasta'.
39 Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;
40 ja jos joku tahtoo sinun kanssasi käydä oikeutta ja ottaa ihokkaasi, anna hänen saada vaippasikin;
41 ja jos joku pakottaa sinua yhden virstan matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi.
42 Anna sille, joka sinulta anoo, äläkä käännä selkääsi sille, joka sinulta lainaa pyytää.
43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on." Olet ollut iltapäivällä mielessäni ja olen rukoillut, että Herra Jeesus itse siunaisi sekä Sinua että itseänikin, joka olen osaeläkkeellä, kaikella armollaan mitä me tarvitsemme.
Tänään rukoillessani oikein selvästi koin, että olet minulle rakas veli Kristuksessa. Jumala Sinua siunatkoon.
Toivon, että et välitä enemmälti tuosta kitkasta minun ja Poikalapsen välillä. Uskovien tapana ei ole käräjöidä, mutta joskus se tässä ajassa vaan tulee tarpeelliseksi (Paavalikin vetosi keisarin tuomioistuimeen). Poikalapsi ei ole veljemme Kristuksessa ja jossain vaiheessa hänet pitää laittaa kirjoitteluistaan vastuuseen maallisen tuomioistuimen edessä. Mutta toivon Sinun -jos Herra suo- muistavan häntä, sillä kerran hän joutuu lahjomattoman oikeuden eteen ja siellä Jeesuksen hyljänneet eivät saa armoa.
Mutta Herra on armollinen ja laupias. Minäkin saan vielä elää vaikka olenkin hyvin raihnainen. Ja olen saanut suuren armon, nimittäin halun tutkia Herran Sanaa ja paikoin se myös avautuu ihmeellisesti. Herran Sana varjelee meitä täällä maan alhoissa vielä kulkiessamme.
Jumalan armo ja Jeesuksen oma rauha kanssasi. Sinun vanhurskautesi on taivaassa, Jeesuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144