Bravo 1.9 ostasko?

120 hp riittää lähes

Jos ostas tuommoisen kipon niin kuinkahan usein olisi rikki? ajaisin 5v sen takuu ajan eli n130tkm .

Minusta fiatit on surkeita rikkoutuvia kippoja (olen 40v ) mutta on tuo brovo vaan hyvän-näköinen ja tuo 5v takuu on hyvä samoin halpa hinta kunhan kestäisi !
Viereisellä nyrkkipajalla sitä huollattaisin kun viralliseen huoltoon on liikaa matkaa n80km mutta kuinka kestää? jääkö välille? samoin ostoehtona olisi että siinä olisi heti uutena viriohjelma sisässä jokin 285nm135hp riittisi minulle.

5

1921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raukko Repa

Surkeasti pidettyjä kippoja ehkä, kuten minulla. Ei paljoa osia tarvitse uusia että toimii. Minulla on yksi luotettavimmista autoista ollut "vanha" bravo. Ensimmäiset korjaukset osuivat 250tkm kohdalle, jarruremontti! Nokkahihnaa pari kertaa tietysti vaihdoin filtteri ja litkut, mutta itse tehtynä kustannukset muutaman kympin.

Ainut miinus onkin sitten kalliisti ylläpidettävä takuu. Itse ostaisin uuden bravon ja tekisin huollot itse ja antaisin takuun raueta. Uhkapeliä ehkä, mutta halvalla noita osia kuitenkin romikselta alkaa saamaan kun muutama ruttaantuu. Ja tämä tapa on fiatin kanssa hyväksi todettu...ei kummempia katastrofi tyyppivikoja tiedossa.

• kopu

ei sen huonompi kun mikään muukaan kulkuneuvvo.

• AUTOSTA

Ei voida puhua, vaan nimenomaan KULKUPELISTÄ kun on kyse FIATEISTA... ;)

• kumpipahempi
        AUTOSTA kirjoitti:

Ei voida puhua, vaan nimenomaan KULKUPELISTÄ kun on kyse FIATEISTA... ;)

Kun kyse on AUTOISTA niin otatko nauriksen vai variksen???

• Mareisti

Virisofta sisään ja huollot muualla kuin Deltassa, varma keino saada takuu loppumaan ennen aikojaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe