miten härkänainen ja lejonamies

tulistarakkautta

miten härkänainen ja lejonamies oikeesti sopii yhteen?meillä on kiihkeetä seksiä ollaan
molemmat äärimmäisen mustiksia ja omistushaluisia
sitäpaitsi meil on vahvat personalisuudet ja mielipiteet mitkä sit taas johtaa riitoihin kun
kumpikaan ei anna periksi,kuitenkin on vahva rakkaus ilmassa,onks kellää kokemust ja mist voi lukee ilmaiseks netist rakkaushoroskoopit yhteensopivuudesta?

2

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä lady

niin.. on todella vaikkea...
      laijona on itsekäs ja ilkeä...
      härkä on itsekäs ja herkkä ( osa olla ilkeäkin leijonalle) koko aja jotain tai jossain on vikaa!!!

voi olla että 16v ikäero vaikuttaa...

on kyllä mahtavia hetkejakin... leijona ei ahdistaa.... ;) .. anna vapautta.. eikä lupaile paljon.. se sopii härälle ( ei kannatta puhua tunteista, koska leijona ei kerro niistä).. onko se siitä että eihän luottaa tai sitten pelkää että hänelle joku nauraa...

toisalta kyllä leijona on mahtava sängyssä.. (alussa) ja aina vetää kuin magnitti.. .. mutta sitten härkä voi kyllästtyä, koska leijona ajattelee että hän on paras ja että härälle riittää se mitä hän "tekee"..
      mutta ei ole totta!!!! ja se harmittaa että leijona on niin itsepäinen ;(...

hei.. leijonat ovat erillaiset .. ja olen tavanut ihan kivojakin.. ;) pystyykö leijonaM olla härkäN kanssa ystäviä???? en tie.. seksuallisuus vetää;=) molemminpuoliin ;)

• itse.....

härkä nainen ja seurustellut kahden leijona miehen kanssa. toisen kanssa kolmisen vuotta ja oltiin jo naimisiinkin menossa, mutta sitten tuli se molemminpuolinen mustasukkaisuus ja leijona vaatii tiettyä ihailua ja palvontaa jatkuvasti.. aloin opiskella ja tuli muutakin tekemistä kun huomioda miestä kellon ympäri ja sitten se lopullinen niitti, että hän löysi uuden ihastuksen. ero tuntui kauhealta mutta sen jälkeen pystyin taas hengittämään! eli voi olla paljonkin intohimoa (ja seksi nyt oli molempien kanssa aivan mahtavaa) mutta voi myös tukahduttaa ja turhauttaa. ja kannattaa olla varuillaan ettei ilmesty jostain sitä toista joka palvoo miestäsi vieläkin palavammin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe