mikä msn mun pitää hakee missä tomis webbi? ku täs konees on tää sisäänrakenettu kamera mutt ku mun on messenger mac ja siitä mä en pysty löytää kameraa ?!
msn
3
388
Vastaukset
- vesku_orig
oletan että tarkoitat kameran toimimista? No, aMSN:ssä kai toimii kamera, mut ei vissiin äänet. En itse käytä mutta tuollaisista olen lukenut. Tälläkin palstalla nämä on mainittu monta monta kertaa kunhan vähän selailet taaksepäin.
Tai käyt vilkaisemassa www.hopeinenomena.net. - Mäkkihöperö
Ei osaa Mese kameraa eikä edes puhettakaan, mistä saamme kiittää M$n kilpailu- ja tuotantopolitiikkaa. Tosin tuollaista on lupailtu täksi kevääksi. mutta niin on paljon muutakin...
Sen sijaan Skype ei syrji nykyaikaistenkaan koneiden käyttäjiä ja se toimii. - MP33
Kannattaa ladata Skype videopuheluihin.
http://www.skype.com
Messengeriin on tulossa videotuki joskus tämän vuoden aikana. Moni on jo kuitenkin PC puolellakin siirtynyt Skypeen ääni ja videopuheluissa joten eipä se ääni/videopuhelujen tuen poissaolo paljoa haittaa.
Tekstichatit hoidan yleensä kuitenkin Messegerillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910