Ajattelen sinua
keskellä yötä
mistä taas tulitkaan
mieleeni
On mennyt monta
aikaa, päiviä
jopa viikkoja
ilman kipeitä muistoja
Rakastit minua
minä tein väärin
loukkasin sinua
Olet varmaan
lokeroinut minut
sydämettömäksi
Kuitenkin keskiyöllä
tämä sydämetön
ajattelee sinua
tietäen kuinka
paljon rakastinkaan
sinua
Mä rakastan
20
677
Vastaukset
Kuka kertoisi minullekin.
Rakastavansa minua niin.
Maailman pyörryksii laittaisi.
Ja ajattelisi siin.
Että olen onnnellisin nainen.
Haaveita,,,,,
Aamua sinne jonnekin- tomppa2006
...palautetta sinulta Margitta, mukava että pidit...
Oikein kaunista huomenta sinun aamuusi!
*hymyilee*
- padme_amidala
kertoo, että et ole sydämetön. Sydämetön on se, joka sellaista kuvittelee. Luulisin, etteivät suuret rakkauden tunteet yhtäkkiä häviä, kuin tuhka tuuleen. Minä ainakin rakastan häntä vielä syvästi, josta tänne olen kirjoitellut lukemattomia runoja. Jotenkin tuntui vaan siltä, että olen jo sanonut kaiken tarpeellisen, en löytänyt uusia sanoja muun murheen keskellä.
Annetaan tänään valon loistaa sisältä : )- tomppa2006
...padme. Asia on takuulla niinkuin kirjoitit, suuret rakkauden tunteet eivät katoa...
Surullista havaita sinun sanaisen runoarkkusi tyhjentyneen. Itse pidän välillä pitkiäkin taukoja ja taas huomaan palaavani tänne takaisin. Ilmapiiri tällä palstalla on yksi suomi24:n parhaista. Vilpittömästi kerron runojesi lukemisen tuottaneen suurta mielihyvää minulle, joten rohkenen pyytää vielä edes pientä harkinta-aikaa. - padme_amidala
tomppa2006 kirjoitti:
...padme. Asia on takuulla niinkuin kirjoitit, suuret rakkauden tunteet eivät katoa...
Surullista havaita sinun sanaisen runoarkkusi tyhjentyneen. Itse pidän välillä pitkiäkin taukoja ja taas huomaan palaavani tänne takaisin. Ilmapiiri tällä palstalla on yksi suomi24:n parhaista. Vilpittömästi kerron runojesi lukemisen tuottaneen suurta mielihyvää minulle, joten rohkenen pyytää vielä edes pientä harkinta-aikaa.ei harkinta-ajasta, vaan siitä ajasta, milloin sanat syntyvät sormenpäihin. Rutinoituneena selviytyjänä en tarvitse kauaa aikaa. Äitinikin vointi oli hyvä käydä paikanpäällä tarkistamassa. Tilanne ei ollut niin paha, kuin vielä eilen lähtiessäni kuvittelin.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : ) - tomppa2006
padme_amidala kirjoitti:
ei harkinta-ajasta, vaan siitä ajasta, milloin sanat syntyvät sormenpäihin. Rutinoituneena selviytyjänä en tarvitse kauaa aikaa. Äitinikin vointi oli hyvä käydä paikanpäällä tarkistamassa. Tilanne ei ollut niin paha, kuin vielä eilen lähtiessäni kuvittelin.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )...että poissaolosi on väliaikaisen tilapäistä...
Keski-ikäisen ihmisen vanhemmat tarvitsevat enemmän lapsiaan kuin lapset heitä. Olen onnellinen äitini tapauksessa, että saimme kaikki asiat selviksi ja puhutuiksi, kun jouduin viisi vuotta sitten jättämään hänet viimeiselle matkalle.
- kaaru
Mikä minut
taas saikaan
Sinua ajattelemaan
ehkä tämä hiljaisuus
tyhjä tila vieressäni
Sinä kuuluit
aikaisempiin öihini
tuhisit siinä vieressäni
jos heräsin
En tiedä
mikä minuun
silloin tuli
loukkasin
Nyt jälkeenpäin
tajuan kuinka paljon
rakastinkaan Sinua- tomppa2006
...täydentää omaa runoani, hyvin löysit runoni sanoman...
Kiitos kaaru vastarunostasi, liikuttavan kauniista palautteesta!
- lindalinda1
lukea Sinultakin pitkästä aikaa runoa.
Hirmuisesti kutkutti kirjoittaa vastaruno, mutta
en taida nyt sitten kuitenkaan.
Kuinka sulonen onkaan tuo viimeinen säkeistö,
aivan i-ha-na ! Koko runokin, tilitystä elämästä
ja kuinka kuitenkin rakastat.
Kiitos lukunautninnosta Tomtom.- tomppa2006
...ihanan hieno ja mukava viestisi on ilman vastarunoakin. Saat minun tuntemaan itseni tervetulleeksi palstalle, vaikka olenkin vain tälläinen vieraileva runoilijapoika...
Olen huomannut tämän elämän tilitykseni runojen muodossa antavan minulle todella paljon ja erityisen hienolta tuntuu, jos pystyy tarjoamaan toiselle lukijalle lukunautinnon.
Minulla on ollut kiire päivä, mutta nyt ehdin sen Sinulle lindal sanoa: Kiitos!
- Tiemu82
Mielettömän kaunista mutta surullista, ei voi muuta sanoa.
- tomppa2006
...arvostan miehenä palautettasi paljon. Elämän pikataipaleella tulee tehtyä surullisia virheitä, joista jää jäljelle vain kauniita muistoja...
En muista kerroinko
miten paljon rakastin,
tai varmasti muistan
sen sanoneeni, miksi
kuitenkin tuntuu, ettet
tiennyt sitä.
Sanon sen nyt,
koska valvon ja mietin Sinua.
Oletko kuulolla, katso ulos,
pimeään yöhän
tuo tähdenlento, taivaan kirkkain,
on minun rakkaudentunnustukseni.
Runosi on niin herkkä,
ettei ole tosikaan,
en meinaa keksiä mitään.
Sanon kiitos:)- tomppa2006
...oikein kauniit sanat palautteeseesi. Viime yönä olin jotenkin tavallista herkemmällä tuulella aloittaessani runon kirjoittamisen, joten se näkyy runossa...
Vastarunosi on kaunis ja siinä on mukana suuri viisaus: "...ettet tiennyt sitä". Useimmiten kyse on juuri siitä, ettei vaan mitenkään pysty toiselle kertomaan sitä tunnetta, tunnetta rakkauden.
Kiitos marinfrist, olet hieno ihminen. Tuntuu hyvältä saada tuntea sinut näin runojen välityksellä.
PS. Pidän rekatusta nimimerkistäsi... tomppa2006 kirjoitti:
...oikein kauniit sanat palautteeseesi. Viime yönä olin jotenkin tavallista herkemmällä tuulella aloittaessani runon kirjoittamisen, joten se näkyy runossa...
Vastarunosi on kaunis ja siinä on mukana suuri viisaus: "...ettet tiennyt sitä". Useimmiten kyse on juuri siitä, ettei vaan mitenkään pysty toiselle kertomaan sitä tunnetta, tunnetta rakkauden.
Kiitos marinfrist, olet hieno ihminen. Tuntuu hyvältä saada tuntea sinut näin runojen välityksellä.
PS. Pidän rekatusta nimimerkistäsi...Huomasin runosi tunnelmasta, että olit herkällä
mielellä, se välittyi kyllä.
Syy, miksi vastaan vielä toisen kerran Sinulle,
ovat sinun sanasi minulle.
Arvelen, ettet tiedä, kuinka suuren
vaikutuksen ne minuun tekivät ja siksi
vastaan Sinulle; olen iloinen Sinusta ja runoystävyydstäsi:)
Nikki oli pakko rekata, kun palstan
naiset eivät antaneet periksi siinä asiassa, mukava jos pidit siitä, olen itsekin tyytväinen.
*Hymy*
- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
On keskiyö
Huoneeni on pimeä
eikä uni taaskaan tule
En muista enää
miten monta yötä olen valvonut
eikä sillä ole
kait merkitystäkään
Sinä olet mennyt -
ja minun käteni
puristaa jälleen kirjettä
jota luen ja luen
Uudelleen ja uudelleen -
enkä voi ymmärtää
Ja radio soittaa
hiljaista musiikkiaan
Tänäkin yönä -
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
http://www.youtube.com/watch?v=UsrY440-jpA&feature=related- tomppa2006
...mutta tomppa tykkää Tom Jonesista...
Hieno linkki, hieno runo! Yöllä valvomisessa on jotakin outoa taikaa. Aistit ovat ikäänkuin paljon herkemmällä kuin päivisin. Silloin vaan mennään ja tehdään. Yollä pysähtyy monasti miettimään todella syvällisiä ja saa palkaksi ehkä hieman surullisen mielen?
Kiitos murukulta oikein paljon, olet ystäväni!
- aikuisten oikeasti
Joskus rakkaus on
ankara opettaja -
Vedet ovat virranneet
ja kuu kiertänyt radallaan
mutta en ole unohtanut häntä
joka luopumisen tuskassa
auttoi minua löytämään
totuuden.
Anna anteeksi
- itsellesi -
Rakkaus on.- tomppa2006
...olen antanut anteeksi itselleni, mutta unohda en milloinkaan...
Rakkaus todellakin on!
- Mysteriet
Sinä sydämetön julmuri... kirjoitat kovin kauniita runoja!
PS; Juu, tänä vuonna, edellisvuoden Tomppa *nauraa*...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144