Heippa.
Tietäisikö kukaan, mistä voisin löytää Vera Wangin Princess tuoksun? Olen sitä nyt metsästänyt kotimaan lisäksi Saksasta, mutta ei tahdo löytyä. Kuitenkin sitä kuulemma pitäisi löytyä Suomesta. MUTTA MISTÄ? :S
Vera Wang Princess
5
2664
Vastaukset
- Auttajaiänikuinen
Eli löytyy täältä: http://www.gonext.fi/#shopping:1&cid:27&gid:670&sid:1099&pid:415116
Sekä viralliset kotisivut löytyvät ossasta: http://www.verawangprincessbeauty.com/US/
Josta voit varmaankin tiedustella Suomessa tuotetta myyvien liikkeiden nimet.- kyseenalaistaja
ja Strawberrynetkö nyt sitten on Suomessa??
taidettiin kysyä mistä sitäsaa Suomesta eikä kuka sitä myy kaukoidässä?? - ..Vera Wangia...
kyseenalaistaja kirjoitti:
ja Strawberrynetkö nyt sitten on Suomessa??
taidettiin kysyä mistä sitäsaa Suomesta eikä kuka sitä myy kaukoidässä??..ja sitä ensin myyntiin tullutta lajia, eli Vera Wang Perfume for women.. mutta valitettavasti en ainakaan itse ole löytänyt Wangin mitään hajuvesiä Suomesta -- matkoilla täydennän varastojani (ainakin jenkeissä ja Englannissa Irlannissa on ollut myynnissä). Uskoisin ettei Wangin Princess-hajuvettäkään siis ole saatavilla missään päin Suomea.
Mihinhän kuluttaja muuten voisi ottaa yhteyttä pystyäkseen esittämään toiveita Suomeen tuotavien hajuvesien suhteen...? - tonkabean
..Vera Wangia... kirjoitti:
..ja sitä ensin myyntiin tullutta lajia, eli Vera Wang Perfume for women.. mutta valitettavasti en ainakaan itse ole löytänyt Wangin mitään hajuvesiä Suomesta -- matkoilla täydennän varastojani (ainakin jenkeissä ja Englannissa Irlannissa on ollut myynnissä). Uskoisin ettei Wangin Princess-hajuvettäkään siis ole saatavilla missään päin Suomea.
Mihinhän kuluttaja muuten voisi ottaa yhteyttä pystyäkseen esittämään toiveita Suomeen tuotavien hajuvesien suhteen...?Princess tuoksua löytyy ainakin Englantilaisesta nettikaupasta Fragrancedirect.co.uk!
Olen tästä firmasta tilaillut monet kerrat, ja homma toimii! Postarit 5-6 euroo,maksaa voi myös visa electronilla. Paketti tulee noin neljässä päivässä!
- prinssinsä löytänyt
Aivan ihana tuoksu. Sain itse lahjaksi ja aion tilata lisää. Nettikaupasta ainakin löytyy:
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-toilette/Vera-Wang-Princess-Eau-de-toilette.htm&sClickID=Vertaa-7-5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224