Mikä digiboksi täyttää vaatimukseni?

Olen aikeissa ostaa tallentavan digiboksin antenniverkkoon ja olen asettanut sille seuraavia vaatimuksia:
- käyttökelpoinen PIP
- tallennusaikaan automaattinen itse määritelty loppupidennysaika
- kaksi viritintä
- teksti-TV:ssä hyvä alasivujen tallennus- ja katselutoiminto
- kaikissa olosuhteissa toimiva tekstitys YLE:n ohjelmilla

Topfieldin 5100 olisi tietääkseni muuten hyvä, mutta siinä ei ole mahdollista automaattiseen tallennusajan loppupidennykseen.
Maximum T-8000 on esiintynyt YLE:n mustalla listalla tekstityksen toimivuuden suhteen. Joku käyttäjä on myös todennut sen PIP-toiminnon olevan avuton.
Kertokaapa, mitkä laitteet täyttävät nämä vaatimukiset!

4

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo toista vuotta käytetty

Humax PVR9200T täyttää vaatimukset muuten paitsi teksti-TV:n osalta. Onhan siinä sellainen, mutta alasivujen selaus on aika kankeaa. Omassa TV:ssä on sen verran hyvä teksti-tv, että olen tarvittaessa mielummin käyttänyt sitä.

PIP toimii hyvin ja viiveettä. Ajastetun tallennuksen alkuun ja loppuun pystyy kiinteästi määrittelemään lisäajan. Tekstityksien kanssa ei ole ollut ongelmia.

• Toppi

Itse hain samoja ominaisuuksia, tosin kaapeliverkkoon. Ostin Topyn. Nettisivujen ja myyjän mukaan Topfieldiin saa TAP:n, joka jatkaa nauhoitusaikaa automaattisesti 5 min. Löysin sen itsekin, mutten ole vielä asentanut. Onko jollakin kokemusta asennuksesta ja toimivuudesta?

• Mullakin on

Mulla oli muutaman päivän ajan Topfield 5100T Masterpiece. Jälkikäteen voi todeta että kävi tuuri, kun kyseisestä vehkeestä oli jo uutena kello hajalla eikä liikkeestä löytynyt palautettaessa toista tilalle.
        Sen sijaan sain Humaxin 9200T -mallin.

Toppy ei sopinut lapsiperheeseen, jossa boksin joutuu piilottamaan tv-pöydän hyllytasolle lasioven taa. Boksi kuumeni ihan liikaa. Se kävi selväksi muutamassa tunnissa.

Sen sijaan Humax pysyy viileämpänä ja lisäksi käytettävyydessä on huomattava ero.

Kaukosäätimestä löytyy valmiiksi monipuolisesti nappuloita/toimintoja, joita Topfieldistä en olisi sen onnettoman käyttöohjekirjan kanssa edes välttämättä saanut kaivettua esille mistään valikosta.
        Humaxissa tuo lisäajan säätö on valmiiksi olemassa, eikä sitä tarvitse ostaa erillisenä ominaisuutena.

Heikoimmat puolet Humaxin 9200:ssa ovat hitaasti latautuva EPG sekä jo mainittu teksti-tv:n alasivujen selaus, joka ei mielestäni käytännössä toimi lainkaan.

• Leenia

Ei mikään digiboxi toimi Ylen tekstityksissä moitteetta, kun se lähete nyt on sellainen kuin on.

Teksti ilmestyy viiveellä aina teet boxille jotain esim. vain vilkaiset info-ikkunaa, tekstiä ei ole PIP-kuvassa eikä EPGn kanssa, eikä tallennetun pikakatselussa, mikä on tosi veemäinen vika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7141
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4711
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4667
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      50
      3833
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3768
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3748
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3323
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      50
      2703
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37