Olen parhaillaan miettimassa minka auton taalta reissusta toisi kotosuomeen ja viimeaikoina Lexus IS 250 on alkanut kiinnostaa (dieselista saa viela haaveilla taalla pain maapalloa, ehka tilaamalla onnistuisi).
Totesin etta taalla 250n saa myos AWDna, kasittaakseni Suomesta ei talla hetkella saa?
Mita mielta olette, asiantuntijat, kannattaako ottaa AWD vai takatuuppari? AWD haukannee enemman bensaa ja mitenkahan huollot Suomessa? Autohan on lienee mailimittaria lukuunottamatta aivan sama, ainakin hevosvoimat ja moottorin koko vaikuttivat samoilta....
Neliveto maksaa noin $2500 enemman, Bi-xenon valot, joista taalla palstalla tuntuu puhetta riittavan, ovat noin $900 joten ne lienee olisi syyta ruksata... www.lexus.com
Entas sitten kilpailijat, Bemarin 3-sarjasta loytyis farkkua tietysti... 328i ja 328xi nayttavat olevan samaan hintaluokkaa ISn kanssa www.bmwusa.com
Jos (kun) ei halua Suomen verottajalle antaa lisaa rahaa, auton hinta ei saisi Suomessa paljoa ylittaa 50.000e varusteineen... Mielessa on ollut myos Audin A4 (ja Avant, jos se uusi vaan tanne jossain vaiheessa ehtisi), samoin Q5 mutta naita joutuu viela odottamaan. X3 taitaa Suomessa painella hinnassa yli tuon rajan ja se on aika rumakin...
RX400h olisi jotain sekin mutta hinta menee Suomessa niin ylos etta verottaja tulee heti juttusille...
Mutta lahinna, jos jollain on ajatuksia tuosta AWDsta, siita kannattaako ISaa bensakoneella tuoda ja mita varusteita tuolta www.lexus.comista kannattaisi tuohon ISaan ruksata niin laittakaa kommenttia. Huomasin etta heated front seats olisi AWDssa vakiona kun sen sijaan takavetoisessa sita ei ollut standard featuresin joukossa.
Niin ja takuu, lienee turha haaveilla etta edes Lexuksen takuu kattaisi Suomessa jos auto on ostettu USAsta? Vai onko jollain parempaa tietoa?
IS250 AWD
5
816
Vastaukset
- Ehdottomasti
IS 350. Yli 300 hepoa ja huippuvarusteet. Täältä suomesta ei saa. Nelivetoprutkuja saa muilta merkeiltä jos sellasen haluu.
- IS350
Osta IS350 mieluummin, IS250 AWD saa Suomessa mutta toi 250 malli on aika laiska, ja Lexus ei sovi dieselin kansa ollenkaan. Liian hyvä auto dieselille.
Tiedän takuuvarmasti, että IS 250 AWD mallia ei Suomeen tuoda. Itse olisin varmaan sellaisen nimittäin viime vuonna tilannut, jos olisi onnistunut. Olen silti samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa, että IS350 kannattaisi mieluummin tuoda. Niitä ei paljon Suomessa näy.
- IS-F.
james_burton kirjoitti:
Tiedän takuuvarmasti, että IS 250 AWD mallia ei Suomeen tuoda. Itse olisin varmaan sellaisen nimittäin viime vuonna tilannut, jos olisi onnistunut. Olen silti samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa, että IS350 kannattaisi mieluummin tuoda. Niitä ei paljon Suomessa näy.
Lexus IS350 AWD-mallia ei taida olla ollenkaan Suomen markkinoilla -eli mallia ei ole näkynyt Suomen teillä?.
- Ketjun aloittaja
IS-F. kirjoitti:
Lexus IS350 AWD-mallia ei taida olla ollenkaan Suomen markkinoilla -eli mallia ei ole näkynyt Suomen teillä?.
Joo, taalla olis tarjolla 250 AWDlla mutta 350 on aina takavetoinen.
Ja nyt olisi tietysti IS-F alkaen noin 36000 euroa, mutta valitettavasti Suomen tulli antaa siihen aika rapiat lisat jos sellaiseen paatyisi ;)
www.lexus.com ja laittakaa vaikka Beverly Hillsista tuttu ZIP koodi 90210 jos haluatte valikoissa menna eteenpain.
Mietintaaikaa on viela jonkun verran, katsotaan mihin paadyn, se on luultavasti 250 joko nelivedolla tai ilman, tulevien suomalaisten co2 paastosysteemien vuoksi ja myos sen 95n hinnan vuoksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144