♥
puhtaasti saat soimaan
sävelmämme yhteisen
sinfonian rakkauden
taitavasti hyväillen
sieluni taffelipianon
norsunluisia koskettimia
sävelmääsi sulaudun
sitä vastustaa voi en
kuin moldau smetanan
soi sydämeni kuulethan
pienesti ja kevyesti alkaen
välillä kosken lailla pauhaten
tahtiansa kiihdyttäen
suvannossa rauhoittuen
lopulta mereen yhtyen
sinua rakastan
soi sydämeni kuulethan
♥
soi sydämeni kuulethan
12
293
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Hyvät mussiikit sulla ainakin on!!!! *huoh*
Jos ei 'kuule' tuota sun runoa, täytyy olla melekonen Peettoveni ja sekin kuuli, vaikka ei kuullutkaan, sanovat viisaat ja ne tuntee kaikki maailman asiat, tunnetusti! ;)
'sinua rakastan
soi sydämeni kuulethan' - Tästä on hyvä aloittaa pvä! :D
Iloista viikonalkua, padme_ *Muru veivaa lumenteko konetta* Joko sataa? :D
ps. kävikkö muuten tarkistamassa mun päntiä?.. ;þ- padme_amidala
Smetanakin kuuli, vaikkei kuullutkaan. Musiikki tuli hänelläkin sydämestä, kuten "Peittoven":lta (pojan kanssa keksitty nimi koiraleffasta). Sulla oli nappulat väärässä asennossa siinä sateentekokoneessa. Katsos talvella kuuluu sataa lunta, ei vettä. Laita se kone talviasentoon.
Lukenut olen runosia niin, ettei meinaa ehtiä töihin lähteä. Mutta nyt on pakko joutua, että ehtii mennä vielä lopuksi kimppajumppaan rääkättäväksi.
Kiitos aamunhymystä : )
Syvästi sykkii runosi,
rakkautta pärskien.
Rakkaus, mikä ihana syy tehdä
runoja ja
näin hempeitä vielä.
Kiitos padme:)- padme_amidala
kiitä niitä. Surullinen mieli, mikä ihana syy syödä suklaakonvehteja : )
Mukavaa, jos onnistuit tavoittamaan runon tunnelman.
Hauskaa sateisen päivänjatkoa : )
- Mysteriet
Oi, Padme, minä kuulen tämän musiikkina !
- padme_amidala
kommentistasi päätellen mustassa aukossa vellominen silloin tällöin tekee hyvää runosuonelle.
Runollista päivänjatkoa : )
- peres
Vain musiikki ja rakkaus voi luoda näin kauniin runon
Kiitos- padme_amidala
ehkä ylikehuvat ovat sanasi, en saanut tuota ensimmäistä säkeistöä onnistumaan, sen loppu on kömpelö ja harmittaa minua.
Omat runosi ovat paljon kauniimpia, niinkuin tuo tämänpäiväinenkin.
Mukavaa päivänjatkoa Sinulle : )
- *Rakkaudenlahja*
suuremmoinen runo sinulta.Tässä tunnetta ja rakkautta.Pidin hyvin paljon siksi sydämellinen kiitos ja halaus!
- padme_amidala
Tunteella kirjoitinkin, hyvä jos se välittyi lukijalle asti.
Hyvää yötä/huomenta sinulle : )
- lindalinda1
Jestas sentäs, tässä runossasi on monta hienoa
oivallusta. Miellyttää ensimmäinen säkeistö eri-
toten - oikeastaan toinenkin, kun tarkemmin sitä
lueskelen.
Hieno kokonaisuus tämä on Padme, kyllä !- padme_amidala
kiitos lämmittävistä sanoistasi. Ensimmäisen säkeistön lopun pari riviä eivät mielestäni olleet hyviä. Mutta kun runo oli valmis, olin itse pitkästä aikaa tyytyväinen. Tauko teki hyvää, vaikken pitkään malttanutkaan olla pois tältä ihanalta palstalta.
Kiitos Linda, sinulta saatu palaute on suuri kunnia : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144