Mielestäni tv-lupamaksu on ihan liian korkea, etenkin opiskelijabudjetilla, kun tuet ja rahansaanti on muutenkin heikkoa. Pitäisi opiskella,pitäisi näyttää yhteiskuntakelpoiselta..ja hoitaa tietyt maksut ollakseen hyvä ihminen. Mutta mistäs saadaan rahat siihen kaikkeen?
http://www.adressit.com/tvlupa käykää tekin allekirjoittamassa, jos saataisiin asiaan vähän muutosta.
tv-lupamaksun hoito
4
442
Vastaukset
- koska...
Adressi on huono! Adressissa ihmisten tulisi vaatia samaa asiaa, eikä näin että valitse mitä kannatat?! En kirjoita.
- ....
Paljon enemmän tehoa on sillä että jätät sen maksun maksamatta kuin jollain adressilla. Itse en ole maksanut lupaa vuosiin enkä aio maksaa tulevaisuudessakaan.
- Rankkuri
Pitäisi lopettaa täysin tai maksaa vain sen mitä katsoo. Esim. minulle tulee kaksi ohjelmaa kerran viikossa.
Kaikki Suomessa voisi lopettaa maksamisen ja katotaan mitä asialla tehdään. - Rankkuri
...miksi pitäisi opiskella, voisi opiskella.
Miksi pitäisi näyttää yhteiskuntakelpoiselta?
Eikä ainakaan maksujen maksaminen tee ihmisestä hyvää, vaan ihan muut asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906