apuva!

freeshaper

Mitä olette mieltä, Ollaan ukon kanssa seurusteltu 5 vuotta ja asuttu yhdessä kohta 3 vuotta, eikä sanaakaan kihlauksesta, naimisiin menosta taikka lapsista, ollaan tosin vasta parikymppisiä ja ukko lähti armeijaan pari viikkoa sitten. Itse olisin valmis heti NYT naimisiin!!! Miten vihjasta miehelle hionovaraisesti että eikö olis jo ehkä aika hypätä suhteessa vähän eteenpäin? Kyse ei ole että olis suhde lopahtanut, päin vastoin, helyttely viestejä tulee joka ilta ja loma viikonloput ollaan kiinni kun takiaiset toisissamme, mutta onko se sitten niin että miehelle ehkä riittä se ja vain minä haluan enemmän ja eteenpäin?! Auttakaa, laittakaa mielipiteitä ja paljon....

5

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa

Suotta alat painostaa tai vihjailla toiveillasi, sillä uskon että armeijan jälkeen miehesi saattaa hyvinkin löytää samoille linjoille kanssasi..

Opiskeleeko miehesi/ onko hänellä tiedossa työpaikka armeijan jälkeen? Olisiko työ hänen ammattiaan vastaavaa vai jotain mitä hän tekee vain löytääkseen jotain parempaa? Armeija ja tulevaisuus pohdituttavat varmasti nyt eniten, eikä miehesi uskoakseni halua kihlata sinua ennen kuin on selvillä siitä mitä elämältään haluaa (opinnot, työpaikka, jne). Naimisiin meno selkiintyy takuulla sitten kun muut käytännönasiat ja toimeentulo on turvattu. Silloin hänellä on aivan erilaiset lähtökohdat pyytää sinua vaimokseen.

Usko pois. :)

Haaveilla saat ja kannattaa tehdäkin niin (vaikka ääneenkin miehesi kanssa), mutta älä ala painostamaan vaan luota siihen että miehesi kosii kyllä sitten kun hän kokee olevansa siihen valmis.

Kannattaa kuitenkin puhua tulevaisuudesta lapsineen ehdottomasti, sillä ettehän te muuten voi tietää mitä tuleman pitää tai mitä toinen haluaa. Suosittelen ennen kihloihin menemistä niin ei tule yllätyksiä myöhemmin.

• _Misty_

Kyllä nykyään nainenkin voi kosia...;)
        Ehkä miehesi ei vaan tajua, että olet noin pitkälle jo ajatellut..Voihan se olla miehellesi suuri yllätys, positiivinen..=)
        Ei kaikki aina mene yleisen kaavan mukaan...;)

• elämässä.....

Jospa ihan keskustelun aiheesta aloittaisit eli ihan varovainen kysely liittyen nyt vaikka naimisiin menoon ja lapsiin. Samalla voit kertoa omat ajatuksesi asiasta. Jos mies ei kuitenkaan ajatukselle lämpiä, niin painostamaan ei kannata ryhtyä. Olette vielä nuoria, ehditte kyllä.

Jos miehestä ei nyt tunnu aika oikealta voi mieli kyllä muuttua ja esimerkiksi vuoden päästä tilanne voi olla ihan toinen. Tietysti jos sanoo, että ei ikinä aio mennä naimisiin tmv. niin sitten minä ainakin miettisin, että onko yhteistä tulevaisuutta, jos toisella on halu naimisiin.

• !!!!!

Ei kannata hoppuilla. Olette nuoria vielä ja mieli voi todellakin muuttua. Itselläni on 8-vuotinen seurustelusuhde nyt kariutumassa, seurustella alettiin teineinä. Olen ikionnellinen, ettei olla edes kihloissa, saatikka naimisissa, eikä lapsiakaan luojan kiitos ole. Itse olin vielä pari vuotta sitten varma, että vietän loppuelämäni tämän ihmisen kanssa ja reilu vuosi sitten olisin halunnut lapsia vaikka heti. Nyt tilanne on kuitenkin se, että olemme eroamassa, kun kumpaakaan ei enää kiinnosta tippaakaan. Haluan nähdä muutakin elämää kuin tätä onnetonta nyhjöttämistä, tutustua uusiin ihmisiin jne. Yleisesti ottaen teinisuhteilla on huono ennuste, yleensä ne päättyvät juuri 7-8 vuoden yhdessä olon jälkeen (tästä on lähipiirissäni lukemattomia esimerkkejä). En tarkoita sitä, että tekin varmasti eroatte. Malttakaa siis vielä!

• KIIREHDI

ETEENPÄIN!
      Minä paraskin sanoja, mutta siltikin sen neuvon antaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16