Mitä hyvää Varkaudessa ?

Onhan tiällä

Tämä palsta on täynnä mussutusta milloin mistäkin. Kertokaa vaihteeksi, onko Varkaudessa jotain mainittavaa hyvää ja positiivista.

17

1938

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -abc-

Vesistöt, tilaa asua, luonto ja rauha. Eikä ole kiire kun ei ole niitä aamu- ja iltaruuhkia... :)

• USA:lais Kanadalainen jääkiekkojoukkue joka pelaa viihdyttävää jääkiekkoa. Paljon karaokebaareja. Musiikkiluokat. Hyvät veneily mahdollisuudet. Keskeinen sijainti. Miehille vaatekauppoja.

• seuraavaa:

- demarit
      - lämmitetty kauppakatu
      - paperimiehet
      - kirves
      - vaahtosammutin
      - melua uutenavuotena
      - mulan kaava
      - hyvä terveydenhuolto
      - lehtoniemen työväentalo
      - lakkautetut koulut
      - ...

• kävelykadun Elvis

Kyllä asukkaat tekevät Varkauden !

• KirkasKakka

Kyllä demarit tekevät Varkauden!

• tosi on

ne pitäs vaihtaa ja kaupungin työläiset pois valtuustosta

• SolmuMäkelä

Varkaus on koko Savon solmukohta !

5 tie menee vierestä mutta veneellä pääsee Taipaleen kanavasta.

Rauhallinen ja ei suur kaupungin ongelmia.

• ei ollukkaan

juuri mitään hyvää. Otan osaa.

• eikös

se lämmitetty kauppakatu olekaan hyvä asia ?

• lapseni

Perhe.Muuten lähtisin vaikka heti pois.

• teatteri

on hyvä ja loistava esimerkki elossapysymistaistelusta, mutta varkautelaiset kohtelevat sitä kuin kehitysvammaista lasta ennen vanhaan; sen sijaan, että se toisi elämäniloa ja rikastuttaisi elämää, siitä ei pidetä huolta, ei vaalita sitä, parempi olisi kun kuolisi pois.

• asuntomessualue

Kaupunki on avoin ja paljon on tilaa !

• "iloinen kaupunkilaine...

Vielä kun saatais nuo perusnegatiiviset turhanruikuttajat kaupunginrajojen ja netinkantaman ulkopulelle niin olisipa meillä hyvä olla! Aina joku valitus, löysätkää pipoa välillä...

• wallace

On toki.Vesistöjä ja kaunista luontoa ympärillä,hyvät kulkuyhteydet,Eagles,teatteri,Olli Tynkkynen,hyvät koulutusmahdollisuudet...siinä nyt muutamia.Ja ainahan voi muuttaa pois jos alkaa kyllästyttämään.

• Jaska,

minäkin luontoa, Tynkköstä ja monia muita asioita siellä Varkaudessa, mutta kaikki muu edellälueteltu ja moni muu asia on vaan täällä Leppävirralla PAREMMIN.

• erkkinimi

parasta ovat muualta muuttaneet ihmiset jotka ei ole syntyperäisiä vaerkautelaisia. Muuttajat ovat avoimempia tuntemattomia ihmisiä kohtaan kuin täällä syntyneet.

• ylioppilas 03

Parasta lienee tiiviys !

Kaikki ovat käyneet samat koulut ja siten kaikilla on samat ystävät !

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe