siihen sydämen sviittiin
jonka Sinulle iäksi varasin
ei ollut kuin yksi avain
ja se on edelleen Sinulla
Sviitti
18
306
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
tainnut sanat loppua joilla kommentoisin runoja kun nykyään vain kiittelen.Toivon että sinäkin tiedät kun sanon pitäväni runostasi niin sanon sen sydämestäni ja jälleen sydämellinen kiitos tästä runostasi!*lämmin halaus*
Kyllä lukeminen ja kiitos riittääkin,
ei aina tarvitse keksiäkään kamalasti
sanottavaa.
Sinua kiitän ja kumarran:)
- padme_amidala
ihana sana, minä matkustan aina vaan turistiluokassa runojeni kanssa. Koira on ainut, jolla on ollut sviitti ja sekin koirahotellissa.
Pienessä runossasi oli kaikki tarvittava, pidin kovasti.On mukava joskus poistua turistiluokasta,
vaikkapa vain kurkistamaan ;) kuinka
asiat voisivat olla.
Mukavaa runopäivää Sinulle :)
- Mysteriet
Etpä näy olevan asiasta huolissas joten en minäkään ole, kunhan vaan totean että... runossasi on ihan kaikki, muutamassa sanassa - Upeeta !
Mulla on kans yks avain... m--Sinun avaimesi on kyllä "vähän samannäköinen",
mutta eräs pieni ero siinä on.
Tiedät varmaan mikä ;DD
- kaaru
lyhyt ja kaunis "
..ja se on edelleen Sinulla", näinhän se on...huokaa. - peres
Kunis lyhyt
Hieno
Kiitos - Copo
et ole vielä vaihtanut lukkoa?
Ei vaan lyhyt ja ytimekäs. Toimii!
peace - lindalinda1
Haaa !
Hanki vainukoira, Cherlock Holmes tai jotain joka
auttaa sen avaimen etsinnässä :)
Ei vaan. Kuten tuolla taannoin sanoin, Sinusta
on kehkeytynyt lyhyiden runojen mestaritar.
Tämä runo on aivan ihana. Siinä on se ydin; rak-
kauden luoksetulo ja sen tärkeän katoaminen.
Kyllä se vielä löytyy, ennemmin tai myöhemmin,
usko pois Sisko.Harkitsitko ollenkaan mitä kirjoitit :)
Syötän nuo sinulle sopivassa mutkassa.:D
Harkitsin jo mangneettia sen avaimen etsimiseen,
jos auttaisi:)
Kiitäen kumarran.
- tomppa2006
...on 17 sanaa. Todellakin neljällä rivillä ja 17 sanalla pystyt tekemään ihanan rakkausrunon. Se on lahja...
Voin kysellä sen avaimen perään, tuttavapiirini on melko laaja, jos sattuisi löytymään jostain, heh.Jos sinä perustat avaimenetsintäsuurpartion, niin
minä tarjoan pullakahveet :)
Sinä osasit sanoa minulle tosi ihanasti
*ujona punastelee*
Kiitos Tomppa.
- XSS
mutta minä ne sviitit kuule varasin.
Tämä oli kiva ja ytimekäs runo - Rakkauden poreallas pirtsakasti pulputtaa.Ollaanko nyt sitten samassa sviitissä ilman avainta pulppuavan poreammeen kanssa?
Mukava kun piipahdit:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144