Levoton ja katuva

red ragon

En Tiedä mikä minua vaivaa?! Osaan olla kunnollinen ja kilttikin vaimo ja äiti, mutta kun olen tarpeeksi pitkään liian kunnollinen levottomuuteni kasvaa hurjiin mittoihin. Haluan päästä eroon siitä tunteesta, mutta en ole vielä löytänyt keinoa siihen. Jos sitten esim. lähden bilettämään teen ihme juttuja. Viimeisin oli miehen tuominen kotiimme
En ajatellut asiaa sen enempää, halusin vaan saada juttukaverin en halunnut jäädä yksin illan päätteeksi. Luonnollisestikkin kotonamme ei ollut ketään muita, olin siis aivan yksin kotona silloin.
En harrastanut kuitenkaan seksiä kyseisen miehen kanssa, vaan heitin hänet ulos viime tipassa. En pystynyt pettämään, jokin esti ja hyvä niin. Pyydän siis anteeksi heikkouttani ja haluasin kysyä onko kokemuksia kehittävistä tavoista vähentää kasvavaa levottomuutta ja tylsistymistä pelkään rutiini arkeen ?

4

1086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..täällä..

..onnelisesti avioliitossa, mutta silti levoton mieleni haaveilee toisinaan muista miehistä. Ja en tiedä mikäli tilaisuus tulisi ja rauhaton ylivilkas mieleni saa vallan, mitä tapahtuisi. Pirullista!

• Nimetön

kolmen lapsen äiti,hyvä duuni ikää 27, minulle tulee myös levottumuus kohtauksia. en ole koskaan pettänyt, mutta ihastun helposti ja elän sit päiväunelmia... rakkaudesta en voi puhua mut en uskalla jäädä myöskään lasten kanssa yksin ainkaan vielä...ehkä sit joskus,,,

• zigi
        Nimetön kirjoitti:

kolmen lapsen äiti,hyvä duuni ikää 27, minulle tulee myös levottumuus kohtauksia. en ole koskaan pettänyt, mutta ihastun helposti ja elän sit päiväunelmia... rakkaudesta en voi puhua mut en uskalla jäädä myöskään lasten kanssa yksin ainkaan vielä...ehkä sit joskus,,,

Jos vouhkaa muiden perään ja kuvittelee että ai, ai kyllä tuo sitten olis ihana.
        Mutta ei se toinenkaan niin kummallinen ole siellä kotioloissa, joten parasta olisi vain keskittyä siihen omaan aviopuolisoon, eikä katsella muita.

• Suvikulta

mieli näissä asioissa on itse kyllä hallittavissa jos niin haluaa... Varmaan jokainen varattu ihminen kokee joskus "levottoman" olon, mutta se mitä siitä seuraa on kyllä korvien välissä. Pitäähän meidän olla viettiemme yläpuolella !!!!????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      319
      8241
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6493
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3735
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2898
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2570
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2533
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2266
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      116
      2188
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196