Minkä ikäisinä olette tavanneet sen oikean? olen joskus kuullut että kauris tapaa oikeansa vasta 28 vuoden kieppeillä,pitääkö paikkaansa?
perustuu ilmeisesti johonkin planeetttojen juttuihin tuo väittämä...en ole täysin varma.
kauriit joilla on jo se oikea hyppysissä!
8
2142
Vastaukset
- Kapricorn
nuorena alle kaksikymppisenä, ja hän on aina vain se oikea:). *Halaus* hänelle!
- kaurikauris
Hän oli komea kuin nuori Adonis. Näin vain hänet, hän lumosi minut täysin. Rakkautta ensisilmäyksellä ja tiesin, hän se on!
- se sama
että minä en koskaan lähde. Jos hän lähtee, niin se on eri asia. Tätä rakasta, ainutta oikeaa en koskaan malttaisi jättää:).
- Kapricorn
kaurikauris kirjoitti:
Hän oli komea kuin nuori Adonis. Näin vain hänet, hän lumosi minut täysin. Rakkautta ensisilmäyksellä ja tiesin, hän se on!
minulle kaikkikaikessa. Ilman häntä en jaksaisikaan elää.
- Vanha Kauris
Itse tapasin ensimmäisen vaimoni vähän yli kaksikymppisenä ja melkein saman tien hankittiin myös lapset. Nyt kun lapset ovat olleet aikuisia jo jonkin aikaa, huomasimme vaimoni kanssa kasvaneeemme erisuuntiin - aluksi sitä oli vaikea hyväksyä pitkän liiton jälkeen ja aikamme venkoilimme totuutta vastaan, vaikka olimme virallisestikin eronneet. Ei ihme olimmehan yli puolet elämästämme viettäneet toistemme seurassa ja kestäneet niin hyvät kuin huonotkin ajat.
Mutta kohtaloaan ei voi väistää - meitä ei oltu tarkoitettu vanhenemaan yhdessä, elämällä oli meille kummallekin tarjolla uusi tie. Minä olen iloinen, että olen voinut rakastua vielä vanhoilla päivilläni ja löytänyt elämääni naisen, jonka kanssa voin jakaa minulle ja myös hänelle läheisiä ja tärkeitä asioita. Vielä emme ole niin vanhoja, ettemme voisi elää yhdessä vielä yhtä ihmisikää ja valloittaa uusia "planeettoja" ja kiivetä uusille "vuorille".
Harkitseva ja kaiken punnitsevana Kauris ehkä lykkää kumppanin löytämistä myöhempään ikään tai sitten rakastuu nuoruuden innolla tuulispäänä kuten minä. Mutta ei rakastuminen onneksi ikää kysy eikä horoskooppimerkkiäkään?- Paha tapa
Minä olen rakastunut monta kertaa ja tulisesti ilman järjen häivää mutta ehkä nyt yli 40v. vasta löytänyt sen oikean
- kauris+oinas
...se oikean tapasin,leskes jäätyäni 22vuotiaana.ölin sillon 24v,täss sitä kaks sarvipäätä on ollut 15v.avoliitos ja iha hyvin menny.
- heleskettana
tavattiin ku koulussa jo tapella nahisteltiin ekaks. ennenku älyttiin alakaa hellustaan.elikkäs 16 vee taiettiin täyttää samana vuonna.Kohta kolkyt vuotta oltu naimisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070