hän raotteli minua
yritti ahmia
minä peitin kaiken
ja
nyt hän on poissa
poissa
10
345
Vastaukset
- padme_amidala
pieni ja surullinen on runosi. Olisikin pitänyt lähettää koira sinulle kaveriksi hotellin sijasta.
Sen kanssa ei paljon ehdi murehtia.
Kiitos vaikuttavasta lukuhetkestä : )Kiitos tarjouksesta, otan yhteyttä, kun seuraavan kerran tarvitsen rapsutettavaa, nyt piti tyytyä
ihmettelemään....:)
- *Rakkaudenlahja*
oot ystäväin niin ymmärrät sen kun kommenttini ovat nyt niin lyhyitä.Joskus vaan elämässä on niin paljon kaikkea murheitakin niin ei löydy sanoja kommentoida.Eiköhän se meilläkin puhkea elämä kukkaan kauneimpaa.Sydämellinen kiitos runostasi!
Lyhyt oli tekstikin, sattuneesta syystä.
Rohkeutta tässä etsittiin, ei löytynyt.
Sinulle kiitos:)
- Mysteriet
Upeus!
Miten vain lukee tämän, saa uuden merkityksen jokaisella lukukerralla - Sinä olet ihme!En ensin meinannut laittaa
tätä ollenkaan, sillä ajattelin
että "merkitykset" saattavat tehdä
tästä kelvottoman tänne.
Suljin korvani kauhunhuudoilta
ja tässä se nyt on.
Kiitän Sinua, sinä itse u p e a :)
Marin;) Siust on tullu tilaihme näitten runojens kaa. P.s Kohillaan on, kiitos elämyksestä taas.
Tarkkis- lindalinda1
olisiko se oikea sana kuvaamaan tätä runoasi ?
Ainakin se on arvokas sisällöltään, nautinto
lukea ja mitä vielä ?
Minulta loppuu Sinun kanssasi sanat !
Kerro, miten tuohon lyhyyteen oppii, kun minusta
ei siihen ole. Aamullisesta runostanikin piti
tulla lyhyt, ja katin kontit - ei oo, ei tuu.Nyt kysyit oikealta henkilöltä.
Ensin otetaan paperia ja kirjoitetaan siihen jotakin
ja sitten leikataan saksilla silpuksi vaan kaikki...
heitetään ilmaan ja ...alussa pitää jo sopia
monta sanaa otetaan niistä lentäneistä, näperrellään hetki ja katsotaan
mihin järjestykseen ne oikein asettuivat ja ...
loppu on luettavissa täältä.
Eikö olekin helppova, kuin heinänteko:DDD
Kyllä tässä sanat loppuu Sinunkin kanssasi.
Sanon nyt kiitos ja sitten joskus rutistan,jooko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144