oikeasti paska biisi,teinit vaan luulee että siinä on jotain hienoa....hanurista
Paranoid
8
584
Vastaukset
- ...........
On se oikeasti hyvä biisi, mutta niin yksinkertainen ja ylisoitettu, että ei jaksa pitkään innostaa. Hyvin moni tykkää biisistä ainakin alkuun.
- gyl gyl
uskotaan, oot aito hevimies ja et ainakaan mikään teini vittu METAL \M/
- teini hevi poika
se on hyvä tsibale,ei voi mittään
- Raaruu
Onneksi kuitenkin sinun kaltaisesi, kriittisesti musiikkiin pureutuvat ja monipuolisesti artisteja kuvailevat aikuiset ohjaavat noita teinejä syvällisempään musiikin ymmärtämiseen.
Turha tänne on tulla esittelemään mistä biiseistä pidät ja mistä et. Suoraan sanottuna ketään ei liiemmin kiinnosta. Ketä pitää mistäkin biisistä. Ja onhan paranoid legenda.
- on.
perseestä,ja olisi kiva kuula sun soittoa,kun otat kaikkeen kantaa.
on. kirjoitti:
perseestä,ja olisi kiva kuula sun soittoa,kun otat kaikkeen kantaa.
Miten helvetissä tääkin liittyy minun soittamiseen, ja miksen saisi ilmaista omaa mielipitettäni?
- TETTUNAKOILISEMANVETEEN
älä ny noin sano hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717