olen sellainen ihminen...
aurinko :härkä
kuu: leijona
aksendanti : neitsyydessä
ja olen helvettin ristiriidassa itseni kanssa!!!
romantinen/ intohimoinen / saikailija...
rauhallinen/ extream henkkinen..
helyydenkipeä... ja samalla kova...
pidän matkustamisesta, kulturista ja ravintoloista!!! mutta pidän viettää joskus ihan kotiillan... hyvän ruokan/ viinin kanssa
herkkä / vahva/ pidän haasteista.... voitamisen tunnesta..
rehellinen/suorasanoinen/ huolehtivainen/ kiltti..
menestyvä/ seksikäs... ja joksus laiska...
ja sitten kun törmän jonkuun.. hän on shokissa... tai sitten joku halua omista mut ja tukehdun.. juoksen karkuun...
kenen kanssa sovin?? ei ole hajuakaan... joskus en sovi edes itseni kanssa..
yhden miehen kanssa olen sellainen...kiltti.. sitten toisen kanssa olen seksi hullu.. ja kolmasen kanssa .. ihastunut.. mutta ilkeä... koska pelottaa....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
tää on varmaan ehkä "cream of my mind!" miltä se tunttuu
härkä/leijona/neitsyt
samaan aikaan
1
734
Vastaukset
- Nimetön
testi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184