Taas on kuukausi vaihtumassa ja helmikuun miitin vuoro.Miitti pidetään ravintola Fridayssä lauantaina 2.2 klo 19:00 alkaen.Jatkot varmaankin Zetorissa. Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat...Pidetään yhdessä hauskaa ja etsitään vaikka sitä karkauspäivän kosittavaa jo valmiiksi ( Ainakin Maijalle ;-) )
(ps. näillä näkymin seve ja hali ei ole paikalla).
Helmikuun miitti40+hki
3
1450
Vastaukset
Toivottavasti teillä kaikilla on hauskaa miitissä valitettavasti en pääse mukaan, koska olen ulkomailla juuri sinä iltana. Mutta lämmin halaus kaikille :))))
- muutama....
oli mun lisäksi paikalla mutta jessus oli kiva ilta....joskin joku liikaa vinkuis....KÄÄK... kiittää kamuja kärsivällisyydestä sekä apilalle kiitos uudesta tuttavuudesta!
ja ettäs menin sittenki Zetoriin....voi jee!!
Zaba muutama.... kirjoitti:
oli mun lisäksi paikalla mutta jessus oli kiva ilta....joskin joku liikaa vinkuis....KÄÄK... kiittää kamuja kärsivällisyydestä sekä apilalle kiitos uudesta tuttavuudesta!
ja ettäs menin sittenki Zetoriin....voi jee!!
ZabaJuuh KIITOKSET...*Pokkaa* Mukana olleille. Apilalle UUTENA kasvona... Uusia Mukava nähä.
Mukavata Oli... Ja HYVÄ... Za... Tulit Zetoon...
Maailm Muuttuu... Koskaan Ei Piä sanoa Ei koskaan...*Wiiiiiiiiirn*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143