Aloitan puhtaalta pöydältä, on se Jartsa vaan niin ihana.
Jatkan fanitusta
7
867
Vastaukset
- jarifani
olen siinä samaa mieltä kanssasi
- ( ¤ )
jartsa soittaa hanuria ?
- brunetti28
jatkaiskohan kuitenkaan, meinaan sitä Jarzzaa fanittaakkaan
- Marianna
ongelma sulla ...Minä oon fanittanut kyseistä artistia kohta 8-vuotta, ihanaa on ollut..Yritä pysytellä vain mukana.. Jartzsa on Artisti parhaimmasta päästä.
- jarifani28
Marianna kirjoitti:
ongelma sulla ...Minä oon fanittanut kyseistä artistia kohta 8-vuotta, ihanaa on ollut..Yritä pysytellä vain mukana.. Jartzsa on Artisti parhaimmasta päästä.
minäkin olen fanittanut jaria ja aijon jatkaa samaa rataa on se niin ihana ja komee paras mies artisti tosiaan.
ostin liput jo albumi konserttiin ouluun ja sain riviltä kolme ja keskeltä. maltan tuskin odottaa - tissinkoittaja
jarifani28 kirjoitti:
minäkin olen fanittanut jaria ja aijon jatkaa samaa rataa on se niin ihana ja komee paras mies artisti tosiaan.
ostin liput jo albumi konserttiin ouluun ja sain riviltä kolme ja keskeltä. maltan tuskin odottaasamaan konserttiin, paikkani on neljännellä rivillä keskellä.
- fanita tai et ihan saman te...
eipä se kuulu meille muille oletko vai et fani lopeta jo tollanen jauhamien ole tai et mitä sitä tänne tulee kertoileen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048