joko helvettiin tai kadotukseen. Miettikää mitä teette nykyisellä elämällä.
Uskovat paratiisiin
28
517
Vastaukset
Koska tämä elämä on se ainoa, minkä elämme, kannattaa ottaa kaikki irti siitä, mitä lyhyen taipaleemme aikana koemme.
Uskomukset paratiisiin, taivaaseen ym. hömpötyksiin ovat niille, jotka "säästävät" elämäänsä toiseen tulemiseen, jota ei tule. Kannattaako?- helvetissä,
suomessa on maailman 3. kovin verotus, olemme siis ainakin verohelvetissä.
Hei meillä on asiat todella hyvin verrattuna moneen muuhun maahan.. Jos luulet että Suomessa eläminen on helvettiä niin meneppä vähän sivistymään muihin maihin..
Olisit kiitollinen että olet Suomeen syntynyt..- Kössönöm
tuiskutyttö kirjoitti:
Hei meillä on asiat todella hyvin verrattuna moneen muuhun maahan.. Jos luulet että Suomessa eläminen on helvettiä niin meneppä vähän sivistymään muihin maihin..
Olisit kiitollinen että olet Suomeen syntynyt..pitäisi olla kiitollinen?
Kössönöm kirjoitti:
pitäisi olla kiitollinen?
Tiedät kyllä mitä vastaisin tuohon..:)
Se on sinun päätöksesi oletko kiitollinen Jumalalle vai et mutta kiitollinen pitää olla siitä että suomessa saa asua..Typerää käytöstä valittaa kun asuu yhdessä hyvinvointivaltiossa..
On ihmisiä jotka näkevät nälkää, kuolevat janoon, kylmyyteen, tauteihin ja muuta vastaavaa ja täällä on jotain ääliöitä jotka kehtaavat valittaa jostain helvetin raha asioista..
Vai mitä mieltä olet??- Kössönöm
tuiskutyttö kirjoitti:
Tiedät kyllä mitä vastaisin tuohon..:)
Se on sinun päätöksesi oletko kiitollinen Jumalalle vai et mutta kiitollinen pitää olla siitä että suomessa saa asua..Typerää käytöstä valittaa kun asuu yhdessä hyvinvointivaltiossa..
On ihmisiä jotka näkevät nälkää, kuolevat janoon, kylmyyteen, tauteihin ja muuta vastaavaa ja täällä on jotain ääliöitä jotka kehtaavat valittaa jostain helvetin raha asioista..
Vai mitä mieltä olet??Suomen oloista valittanut. Kysyin vaan että kenelle minun pitäisi olla kiitollinen siitä, että olen sattunut tänne syntymään.
Kerropas nyt sitten, miksi maailmassa on niin paljon nälkää ja kurjuutta ja muuta vastaavaa, mutta Suomessa on asiat suht` hyvin?
Eihän Suomi ole tarusi mukaan jumalan luvattu maa, vaan Israel. Juutalaiset eivät ole kristittyjä, mutta silti jumala heille vaan maan lupasi. Ei luvannut Suomea suomalaisille.
Joten nyt haluaisin kuulla perustelusi siihen, miksi Suomessa on yleisesti ottaen hyvä olla.
Olisiko kyse siitä, että ihmiset ovat yhteistuumin hoitaneet asian mallikkaasti viimeisen sadan vuoden aikana. Sen jälkeen alkoivat asiat luistaa, kun valistusaatteet tänne rantautuivat, taisteltiin yhtäläinen äänioikeus, kaikki saivat kouluopetusta, naisten asema koheni, säädettiin työaikalaki, tuli uskonnonvapaulaki, kirkko menetti valtaansa jne....
Jospa et siis sekoittaisi näihin asioihin mitään jumalia. Kaikki on ihmisten aikaansaannosta. Kössönöm kirjoitti:
Suomen oloista valittanut. Kysyin vaan että kenelle minun pitäisi olla kiitollinen siitä, että olen sattunut tänne syntymään.
Kerropas nyt sitten, miksi maailmassa on niin paljon nälkää ja kurjuutta ja muuta vastaavaa, mutta Suomessa on asiat suht` hyvin?
Eihän Suomi ole tarusi mukaan jumalan luvattu maa, vaan Israel. Juutalaiset eivät ole kristittyjä, mutta silti jumala heille vaan maan lupasi. Ei luvannut Suomea suomalaisille.
Joten nyt haluaisin kuulla perustelusi siihen, miksi Suomessa on yleisesti ottaen hyvä olla.
Olisiko kyse siitä, että ihmiset ovat yhteistuumin hoitaneet asian mallikkaasti viimeisen sadan vuoden aikana. Sen jälkeen alkoivat asiat luistaa, kun valistusaatteet tänne rantautuivat, taisteltiin yhtäläinen äänioikeus, kaikki saivat kouluopetusta, naisten asema koheni, säädettiin työaikalaki, tuli uskonnonvapaulaki, kirkko menetti valtaansa jne....
Jospa et siis sekoittaisi näihin asioihin mitään jumalia. Kaikki on ihmisten aikaansaannosta.>>Kerropas nyt sitten, miksi maailmassa on niin paljon nälkää ja kurjuutta ja muuta vastaavaa, mutta Suomessa on asiat suht` hyvin?
- Kössönöm
tuiskutyttö kirjoitti:
>>Kerropas nyt sitten, miksi maailmassa on niin paljon nälkää ja kurjuutta ja muuta vastaavaa, mutta Suomessa on asiat suht` hyvin?
mutta kun sinä väität, että pitää olla kiitollinen siitä, että on syntynyt Suomeen. Edelleen; kiitollinen kenelle?
Siinä olet aivan oikeassa, että jos ihmiset välittäisivät toisistaan, niin asiat olisivat paremmin.
Mutta tuota jumalan kiittämistä en kyllä niele.
Ajattelepas asiaa siltä kantilta, että miksi jumalasi olisi juuri tänne pohjoismaihin luonut tällaisen demokratian ja hyvinvoinnin, vaikka lupasi juutalaisille oman maan. Ja siellä sen kun soditaan.
Eikö ole ollenkaan vilahtanut mielessäsi, että miksi täällä Suomessa (joka ei ole juutalaisten luvattu maa) on asiat hyvin, mutta omaa kansaansa jumala ei auta? Jos siis hyvästä olostasi jumalaa kiität.
Kyllä sinun kannattaisi tutustua historiaan ja varsinkin kristinuskon historiaan, jotta tiedät mistä puhut. - muistoja lähihistoriasta
tuiskutyttö kirjoitti:
>>Kerropas nyt sitten, miksi maailmassa on niin paljon nälkää ja kurjuutta ja muuta vastaavaa, mutta Suomessa on asiat suht` hyvin?
ja varmaan hyvin monesta muustakin asiasta.
Ai, ei ole ollut. Niin, ehkä pikkuneidin elämssä ei ole ollut todellakaan mitään muuta, kuin omat tarinat.
Suomessa on vielä elossa paljonkin ihmisiä, jotka ovat kokeneet toisen maailmansodan pommitukset ja surun rintamalla kuolleista omaisista, ja jos ei muuta, niin vaikka sitten murheen sirpaleiden rikkomista uusista viileistä kledjuista.
Onneksi Suomessa oli viisaita, jotka tajusivat, että karjalaispakolaisia ei saa jättää heitteelle, vaan heille annettiin yhteisillä varoilla kunnolliset kodit menetetyn omaisuuden tilalle. Rintamalla parhaat vuotensa viettäneille annettiin rintamamieslainoja uuden elämän aloittamiseksi. Kovalla työllä ja taistelulla uupuneet sotaveteraanit rakensivat meille kukoistavan teollisuuden ja hyvinvointiyhteiskunnan. Kyllä meilläkin olisi moni asia huonommin, jos työtä yhteisen hyvän eteen ei olisi tehty.
Vielä 1960-luvulla eteläsuomalaiset lähettivät Itä-Suomeen jouluksi käytettyjä vaatteita ja leluja. Sitä ikäluokka on vielä paljon työikäisissä. Sinun helpon elämäsi eteen on todellakin tehty työtä. Moni on jopa menettänyt henkensä sen edestä. Kiitos kuuluu kyllä ihan tavallisille suomalaisille ihmisille, ei sille sinun jumalallesi. - Kössönöm
muistoja lähihistoriasta kirjoitti:
Ai, ei ole ollut. Niin, ehkä pikkuneidin elämssä ei ole ollut todellakaan mitään muuta, kuin omat tarinat.
Suomessa on vielä elossa paljonkin ihmisiä, jotka ovat kokeneet toisen maailmansodan pommitukset ja surun rintamalla kuolleista omaisista, ja jos ei muuta, niin vaikka sitten murheen sirpaleiden rikkomista uusista viileistä kledjuista.
Onneksi Suomessa oli viisaita, jotka tajusivat, että karjalaispakolaisia ei saa jättää heitteelle, vaan heille annettiin yhteisillä varoilla kunnolliset kodit menetetyn omaisuuden tilalle. Rintamalla parhaat vuotensa viettäneille annettiin rintamamieslainoja uuden elämän aloittamiseksi. Kovalla työllä ja taistelulla uupuneet sotaveteraanit rakensivat meille kukoistavan teollisuuden ja hyvinvointiyhteiskunnan. Kyllä meilläkin olisi moni asia huonommin, jos työtä yhteisen hyvän eteen ei olisi tehty.
Vielä 1960-luvulla eteläsuomalaiset lähettivät Itä-Suomeen jouluksi käytettyjä vaatteita ja leluja. Sitä ikäluokka on vielä paljon työikäisissä. Sinun helpon elämäsi eteen on todellakin tehty työtä. Moni on jopa menettänyt henkensä sen edestä. Kiitos kuuluu kyllä ihan tavallisille suomalaisille ihmisille, ei sille sinun jumalallesi.Ihan silmät kyyneltyivät.
On todellakin kummallista, että nämä nuoret, jotka "löytävät" jeesuksen, eivät tiedä uskontonsa historiasta mitään. En tiedä miten kukakin uskoon hurahtaa, mutta nykyään ainakin isoimmissa kaupungeissa on aktiivista kirkon nuorisokahvilatoimintaa, jossa kirkon on hyvä kaiken kivan merkeissä ujuttaa sitä jeesustaan.
Mikäs sen mukavampaa kuin kavereitten kanssa hengailla jeesuslaulujen soidessa.
Ja olla niin uskossa, niin uskossa. Ja ihan itse on päästetty jeesus sydämeen! Kössönöm kirjoitti:
mutta kun sinä väität, että pitää olla kiitollinen siitä, että on syntynyt Suomeen. Edelleen; kiitollinen kenelle?
Siinä olet aivan oikeassa, että jos ihmiset välittäisivät toisistaan, niin asiat olisivat paremmin.
Mutta tuota jumalan kiittämistä en kyllä niele.
Ajattelepas asiaa siltä kantilta, että miksi jumalasi olisi juuri tänne pohjoismaihin luonut tällaisen demokratian ja hyvinvoinnin, vaikka lupasi juutalaisille oman maan. Ja siellä sen kun soditaan.
Eikö ole ollenkaan vilahtanut mielessäsi, että miksi täällä Suomessa (joka ei ole juutalaisten luvattu maa) on asiat hyvin, mutta omaa kansaansa jumala ei auta? Jos siis hyvästä olostasi jumalaa kiität.
Kyllä sinun kannattaisi tutustua historiaan ja varsinkin kristinuskon historiaan, jotta tiedät mistä puhut.ole kiitollinen kenelle haluat..ihan sama mulle..:)
Mutta minä olen siitä Jumalalle kiitollinen.
>>Ajattelepas asiaa siltä kantilta, että miksi jumalasi olisi juuri tänne pohjoismaihin luonut tällaisen demokratian ja hyvinvoinnin, vaikka lupasi juutalaisille oman maan. Ja siellä sen kun soditaan.muistoja lähihistoriasta kirjoitti:
Vielä 1960-luvulla eteläsuomalaiset lähettivät Itä-Suomeen jouluksi käytettyjä vaatteita ja leluja. Sitä ikäluokka on vielä paljon työikäisissä. Sinun helpon elämäsi eteen on todellakin tehty työtä. Moni on jopa menettänyt henkensä sen edestä. Kiitos kuuluu kyllä ihan tavallisille suomalaisille ihmisille, ei sille sinun jumalallesi.>>Ai, ei ole ollut. Niin, ehkä pikkuneidin elämssä ei ole ollut todellakaan mitään muuta, kuin omat tarinat.>Sinun helpon elämäsi eteen on todellakin tehty työtä. Moni on jopa menettänyt henkensä sen edestä. Kiitos kuuluu kyllä ihan tavallisille suomalaisille ihmisille, ei sille sinun jumalallesi.
- Muistoja lähihistoriasta
tuiskutyttö kirjoitti:
>>Ai, ei ole ollut. Niin, ehkä pikkuneidin elämssä ei ole ollut todellakaan mitään muuta, kuin omat tarinat.>Sinun helpon elämäsi eteen on todellakin tehty työtä. Moni on jopa menettänyt henkensä sen edestä. Kiitos kuuluu kyllä ihan tavallisille suomalaisille ihmisille, ei sille sinun jumalallesi.
plaaplaa, kun pitäisi nähdä maailmassa muutakin, kuin oma napa.
Muistoja lähihistoriasta kirjoitti:
plaaplaa, kun pitäisi nähdä maailmassa muutakin, kuin oma napa.
>>plaaplaa, kun pitäisi nähdä maailmassa muutakin, kuin oma napa.
- Kössönöm
tuiskutyttö kirjoitti:
ole kiitollinen kenelle haluat..ihan sama mulle..:)
Mutta minä olen siitä Jumalalle kiitollinen.
>>Ajattelepas asiaa siltä kantilta, että miksi jumalasi olisi juuri tänne pohjoismaihin luonut tällaisen demokratian ja hyvinvoinnin, vaikka lupasi juutalaisille oman maan. Ja siellä sen kun soditaan.Pitäisi olla kiitollinen jumalalle, että on sattunut syntymään Suomeen. Mutta ei niille ihmisille, jotka tämän hyvinvoinnin ovat rakentaneet.
Miksi olet kiitollinen jumalallesi? Ajatteletko kenties, että olit jossain muodossa olemassa jo ennen syntymääsi ja jumala katsoi sinun olevan niin hyvää ainesta, että päätti lähettää sinut Suomeen syntymään. Muuten en tuota kiitollisuuttasi ymmärrä.
Sitten sanot, että et jaksa historiaan perehtyä, vaan keskityt tulevaisuuteen. Jaahas, mutta kuitenkin luet 2000 vuotta vanhoja sepustuksia, joita minä en kyllä kutsuisi historiaksi. Vaikka totena sinä sitä tunnut pitävän. - Kössönöm
tuiskutyttö kirjoitti:
vastauksen tuohon;
"Mitä sitten jos nyt kuolisit? Mihin menisit?"
Kun minä kuolen, niin olen kuollut, eikä minua enää ole. Se on biologiaan perustuva fakta. Joten en siis olisi menossa enää yhtään minnekään. Kössönöm kirjoitti:
Pitäisi olla kiitollinen jumalalle, että on sattunut syntymään Suomeen. Mutta ei niille ihmisille, jotka tämän hyvinvoinnin ovat rakentaneet.
Miksi olet kiitollinen jumalallesi? Ajatteletko kenties, että olit jossain muodossa olemassa jo ennen syntymääsi ja jumala katsoi sinun olevan niin hyvää ainesta, että päätti lähettää sinut Suomeen syntymään. Muuten en tuota kiitollisuuttasi ymmärrä.
Sitten sanot, että et jaksa historiaan perehtyä, vaan keskityt tulevaisuuteen. Jaahas, mutta kuitenkin luet 2000 vuotta vanhoja sepustuksia, joita minä en kyllä kutsuisi historiaksi. Vaikka totena sinä sitä tunnut pitävän.taisin jo sanoa että ole kiitollinen kenelle haluat mutta anna myös muiden olla kiitollisia..
en jaksa tästä samasta asiasta jauhaa kokoaikaa..
Sanoin että keskityn tulevaisuuteen ja tuo 2000v vanha sepustus joka todellisuudessaan on kyllä vanhempi niin liittyy aika paljonkin tulevaisuuteen..Asia vaan sattuu olemaan niin.Ja kyllä minä sitä ihan totena pidän..:)- Kössönöm
tuiskutyttö kirjoitti:
taisin jo sanoa että ole kiitollinen kenelle haluat mutta anna myös muiden olla kiitollisia..
en jaksa tästä samasta asiasta jauhaa kokoaikaa..
Sanoin että keskityn tulevaisuuteen ja tuo 2000v vanha sepustus joka todellisuudessaan on kyllä vanhempi niin liittyy aika paljonkin tulevaisuuteen..Asia vaan sattuu olemaan niin.Ja kyllä minä sitä ihan totena pidän..:)tähän kysymykseen?
"Miksi olet kiitollinen jumalallesi? Ajatteletko kenties, että olit jossain muodossa olemassa jo ennen syntymääsi ja jumala katsoi sinun olevan niin hyvää ainesta, että päätti lähettää sinut Suomeen syntymään. Muuten en tuota kiitollisuuttasi ymmärrä. "
Itsehän sinä tuon kiitollisuusteeman esille otit. Kössönöm kirjoitti:
vastauksen tuohon;
"Mitä sitten jos nyt kuolisit? Mihin menisit?"
Kun minä kuolen, niin olen kuollut, eikä minua enää ole. Se on biologiaan perustuva fakta. Joten en siis olisi menossa enää yhtään minnekään.Kun sinä kuolet homma ei siihen jää...sitä kannattaa kyllä vakavasti miettiä..:)
Kössönöm kirjoitti:
tähän kysymykseen?
"Miksi olet kiitollinen jumalallesi? Ajatteletko kenties, että olit jossain muodossa olemassa jo ennen syntymääsi ja jumala katsoi sinun olevan niin hyvää ainesta, että päätti lähettää sinut Suomeen syntymään. Muuten en tuota kiitollisuuttasi ymmärrä. "
Itsehän sinä tuon kiitollisuusteeman esille otit.sinun ei tarvikkaan ymmärtää minun motiivejani olla kiitollinen jostain asiasta..:)
etkä edes ymmärtäisi jos alkaisin selittää..joillekkin kun pitää kirjoittaa monta samankaltaista viestiä ja ihan turhaa ajanhukkaa välillä...
Ole kiitollinen kenelle haluat.- Muistoja lähihistoriasta
tuiskutyttö kirjoitti:
>>Minä keskityn mieluummin tulevaisuuteen ja nykypäivän ongelmiin kun sellasiin sata vuotta sitten tapahtuneisiin juttuihin jotka tosissaan eivät kertakaikkiaan kosketa minua millään tavalla<
Tietysti tulevaisuuten keskittyvät myös ne jotka ovat aloittaneet taipaleensa jo paljon ennen sinua. Historiaa on myös lähempänä, kuin 100 vuotta sitten. Historia, nykyisyys ja tulevaisuus ovat toisistaan riipuvainen ketju. Eilen pohjustettiin tämä päivä ja tänään pohjustetaan huomispäivä. Jotta voisi ymmärtää ihmisiä ja yhteiskuntaa vähän laajemmin, on hyvä olla tietoinen muustakin, kuin omasta elinpiiristä ja omasta elämästä. Menneet tapahtumat, ovat muovanneet ympärillämme eläviä ihmisiä, joiden ajatuksia on myös hyvä ymmärtää.
>>Mitä sitten jos nyt kuolisit? Mihin menisit?
Minä tiedän niihin vastaukset ja voin sen tähden rauhassa elää ja olla.<
Uskot tietäväsi vastauksen. Se ei ole ihan sama, kuin ihan oikeasti tietää, vaikka se sinusta näyttäisikin ihan samalta. Minun ei tarvitse mennä mihinkään, vaikka sinä uskoisit mitä hyvänsä. Ei usko vielä tee sinusta minkäänlaista asiantuntijaa yhtään mihinkään asian suhteen. Niin se vaan on. Et ehkä olekaan niin suuri ja viisas, kuin kuvittelet. Muistoja lähihistoriasta kirjoitti:
>>Minä keskityn mieluummin tulevaisuuteen ja nykypäivän ongelmiin kun sellasiin sata vuotta sitten tapahtuneisiin juttuihin jotka tosissaan eivät kertakaikkiaan kosketa minua millään tavalla<
Tietysti tulevaisuuten keskittyvät myös ne jotka ovat aloittaneet taipaleensa jo paljon ennen sinua. Historiaa on myös lähempänä, kuin 100 vuotta sitten. Historia, nykyisyys ja tulevaisuus ovat toisistaan riipuvainen ketju. Eilen pohjustettiin tämä päivä ja tänään pohjustetaan huomispäivä. Jotta voisi ymmärtää ihmisiä ja yhteiskuntaa vähän laajemmin, on hyvä olla tietoinen muustakin, kuin omasta elinpiiristä ja omasta elämästä. Menneet tapahtumat, ovat muovanneet ympärillämme eläviä ihmisiä, joiden ajatuksia on myös hyvä ymmärtää.
>>Mitä sitten jos nyt kuolisit? Mihin menisit?
Minä tiedän niihin vastaukset ja voin sen tähden rauhassa elää ja olla.<
Uskot tietäväsi vastauksen. Se ei ole ihan sama, kuin ihan oikeasti tietää, vaikka se sinusta näyttäisikin ihan samalta. Minun ei tarvitse mennä mihinkään, vaikka sinä uskoisit mitä hyvänsä. Ei usko vielä tee sinusta minkäänlaista asiantuntijaa yhtään mihinkään asian suhteen. Niin se vaan on. Et ehkä olekaan niin suuri ja viisas, kuin kuvittelet.Kyllä minä tiedän että olen taivaaseen menossa kuoleman jälkeen.:) Ei sitä tietoa ja varmuutta mitenkään kunnolla kertoa koska sen ymmärtää vasta sitten kun on itse uskoon tullut ja antanut Jumalan muuttaa oman elämän..Mutta olen kyllä asiasta aivan varma vaikka sitä ei kukaan minulle pystykkään todistamaan..
En luule olevani suuri enkä viisaskaan.Olen 17vuotias, erittäin laiska opiskelemaan ja käymään koulua..sellasta se on..Mutta se ei tarkota sitä että olisin tyhmä tai jotain sellasta..
- hyi olkoon
Teillä ei ole varaa edes maksaa oman kirkonne ylläpitoa. Jaa on vai, no miksi sitten yritysten tarvii maksaa yhteisöveron muodossa kirkolle? Kirkko elää minun siivelläni.
- Kössönöm
harhaanjohdettua hölmöä. Paljonko paukutettiin raamatulla päähän, vai helpollako sinut sai höynäytettyä? Muistatko vielä?
- firerose
nykyisellä ja tiettävästi ainoalla elämällä eletään,niin että jää hyvä mieli :)
Nautitaan maan erilaisista antimista,kukin tyylillään..
http://www.youtube.com/watch?v=tvZ4I5XAqm4&feature=related Koska mistään henkilökohtaisen kuoleman jälkeisestä olotilasta ei ole mitään tietoa, emme voi tehdä päätöksiä sen puolesta.
Vaikka kyseinen olotila olisikin olemassa, niin emme tiedä siitä mitään. Tällöin emme voi varautua siihen millään tavoin. Tämän takia on järkevintä elää tämä elämä niinkuin parhaaksi näkee ja suhtautua mahdolliseen tulevaan elämään sitten kun siitä tulee todellista.- Hattiwatti
Mikäs kristityn taivas se muka sellainen on missä ei ole ateisteja joille ilkkua ja heitellä uhkauksia ?
Hah, taisi taivaasi juuri haihtua olemattomiin oman mahdottomuutensa vuoksi.hehe..olipas hauska juttu..
Taivas on paikka missä kaikki asiat ovat hyvin. Siellä kaikki ovat yhtä suurta perhettä keskenään..
Mitäs täällä on uhkailtu jos saan kysyy??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144