mulla on bmw 518 i, olisin laittamassa siihen turboa ni mitä kaikkia muutoksia pitää moottoriin tehä että sais toimimaan ku siinä ei alkuperäsesti oo?eikö siihe jtn kaasuläppiä sun muuta tarvi?
turbo autoon
7
4232
Vastaukset
- 200sx
homma on noinkin hyvin hallussa, niin ehkä olis parasta kun antaisit jonkun joka tietää mitä tekee,tehdä toi turbo homma.tai sitten asennat sen itse ja toteat ettei homma toimi.
- >TurbotOn<
...eli jos tietotaito on tuota luokkaa on parempi ostaa valmis turbo-auto.Yrittämällä tehdä itse saat vain vikaherkän,huonosti toimivan auton joka tulee vieläpä loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin vakioturbo.Niin se vaan on.Ei se turbottaminen ole ihan pulttaa kiinni ja aja-tyylistä hommaa.Eteenkään jos ei ole hommasta yhtään "hajulla".Eikä nyt ole tarkoitus mitenkään vittuilla...
- Nimetön
>TurbotOn< kirjoitti:
...eli jos tietotaito on tuota luokkaa on parempi ostaa valmis turbo-auto.Yrittämällä tehdä itse saat vain vikaherkän,huonosti toimivan auton joka tulee vieläpä loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin vakioturbo.Niin se vaan on.Ei se turbottaminen ole ihan pulttaa kiinni ja aja-tyylistä hommaa.Eteenkään jos ei ole hommasta yhtään "hajulla".Eikä nyt ole tarkoitus mitenkään vittuilla...
en minä sitä ole asentamassa vaan laitatan sen jollain.sitä vaan että meneekö paljon rahaa osiin ja muihin?ja että mitä tarvii tehä?
- 200sx
Nimetön kirjoitti:
en minä sitä ole asentamassa vaan laitatan sen jollain.sitä vaan että meneekö paljon rahaa osiin ja muihin?ja että mitä tarvii tehä?
hintaa kysyä siltä kuka sen homman aikoo tehdä.karkeesti arvioiden hintaa alkaen 2000 euroa jos joku kaveri tekee sen käytetyistä osista.liikkeissä sit jonkun verran enemmän.turbo moottoria tehdessä vain taivas on rajana rahan menossa.
- toimiiki
eikös tällä palstalla joku ollut laittanyt puuturbon johonkin vehkeesen,ainakin uhosi niin tehneensä.hän varmaankin ja monet muutkin "gurut" tietävät miten se homma tehdään
- jani.q
Hyvin kuulemma pelittää,lastutkin saa kuulemma samalla kun puusta veistelee.Kaveri kertoi tehneensä myös propelin puusta kun metallinen ei oikein kestänyt,nyt on sekin hoidettu.On kyllä oikea pro-turbo mies tämä tekijä,hatussakin pyörii propelli kesät talvet.Antaa neuvoja mielellään.
- tietäjät
tässä linkissä on pari varmaa tietäjää
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=4500000000000158&posting=22000000031784591
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748