Tarvitsen apua kipeästi teiltä neroilta. Itse en ymmärrä tietokoneista juuri mitään.
Eli mun ex sanoo, että hän näkee kaiken mitä mä teen koneellani. Hän käytti tietokonettani ennen joulua ja joulun jälkeen mainitsi asioista sähköpostistani, jotka eivät olleet siellä ennen joulua. Eli jotenkin hän on saanut ne tiedot.
En tiedä onko hänellä vain salasanani sähköpostiini vai näkeekö hän oikeasti kaiken mitä teen? (Salasanan olen jo vaihtanut.)
Ex on hullu, vainoharhainen ja uskomattoman mustasukkainen. Tämän vuoksi jätinkin hänet. Olisi niin hänen tyyliään vakoilla minua. Mutta kysymys kuuluu, onko se mahdollista? Ja jos on, niin miten saan sen selville? Näenkö sen tietokoneestani jotenkin?
Auttakaa pian!! Hänellä on jo nyt hallussaa perheeni ja ystävieni sähköpostiosoitteet ja on lähetellyt heillekin törkeitä viestejä.
Ja jos voisitte vielä kirjoittaa mahdollisimman yksinkertaisesti, kun en oikeasti ymmärrä näistä tietoturva/virus/vakoilujutuista mitään..
Apua!!!
4
465
Vastaukset
- Etätyöpöytäyht
Sellaisen voi laittaa päälle jota tietämätön ei ymmärrä kuin etätyöpöytä yhteyden, tiedodtojen jakamisen. Mutten tiä miten osaisin neuvoa että kattosit onksne pois päältä. No tässä tieturvaa lueskelemaan sitten. http://www.tietoturvaopas.fi/tietoturvaopas
- xxx,
Jos joku tunkeutuu ilman lupaasi vaikka sähköpostiisi niin se on jo rikos..
Ota yhteyttä operattoriisi ja vaikka poliisiin ..
Ei sinun tarvitse yksin taistella tässä asiassa..
Onko koneellesi asennettu jotain vakoiluohjelmia on jo toinen juttu.. sekin on jo rikos.. - ,,,
http://www.google.fi/search?hl=fi&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=etätyöpöytäyhteys&spell=1
- ensin
kunnon virustorjunta läpi. Vaihda kaikki salasanat. Poista kaikki etäyhteydet.
Jos todistamaan pystyt, mars poliisiasemalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980