onko kukaan tilannut tuoksuja osoitteesta
http://www.parfyymi.fi/
www.parfyymi.fi/
5
3470
Vastaukset
- määäääääääääääääääää
ruåttalainen virma.
- Shirogane
Viime kesänä tuli tilattua muutamaan otteeseen.
Suosittelen kyllä, valikoima on aikas loistava ja toimitus suht nopea. :)- Marjukka69
Mielestäni ei ole vaikuttanut mitenkään erityisen edulliselta. Ainakin tuoksut, joista itse pidän eivät tuolla näyttäneet olevan kovinkaan kilpailukykyisiä hinnoiltaan.
Se, että voi maksaa ainoastaan luottokortilla, ei myöskään liiemmälti innosta.
- kiukkunen emäntä
Kokeilinpa tuota kyseistä firmaa (tietoisen riskin ottaen) ja kerrottakoon tämän hetkinen tilanne. Tilaus saapui melkein niinkuin luvatussa aikataulussa ja ihan asiallisesti oli pakattu , mutta siinä olikin sitten kaikki positiivinen...
Tuotteen omassa paketissa ei ollut minkäänlaista kelmua päällä, paketti oli avattu jo ennen kun minä sain sen käsiini (kansilippa aivan mutkalla), pullossa ei ollut korkkia (eikä myöskään laatikosta sitä mistään löytynyt) ja pullo oli vajaa (reilustikin).
Sähköpostia laitoin asiasta, siihen vastausta odotellessa... Ja ellei ala kuulumaan hyvinkin noileesti sp-vastausta, lähtee paketti takaisin sinne mistä on tullutkin reklamaatiokirjeen saattelemana. Ja taatusti muistan postista ottaa kuitin lähetyksestäni. - Sarppa76
Olen ostanut ja sain ostettua laskulla. Tosin krediittiä annettiin 100€ verran, joten kannattaa maksaa ensin eka lasku ja sitten tilata uudestaan. Laatu on ollut kohdallaan, kun näin ekaa kertaa ostin tuoksn.
Nyt voi saada laskun kuukausieriin kun maksaa laskusta minimin 9€! Ihan kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386