Tällä palstalla uskikset höynäyttävät ateisteja viesteillään 10-0. He lentävät ohitse ja heittävät uskis-provo-pommin -palaamatta enää koskaan rikospaikalle. Ja ateistiraukat yksikseen vastailevat harmistuneena viesteihin....
uskikset höynäytttävät ateisteja
12
518
Vastaukset
- konna
kannattaa vastata vain lyhyesti.
Kuten minä nyt sinun viestiisi:) - firerose
juksaat ja pahan kerran ;o)*tökkii kainaloon sormella*
Ei ne mitään höynäytä meitä..korkeintaan itteään :)Kuten sinäkin siinä juuri teit aloituksessasi :DD ei se kyllä ihan noin mene...Minä ainakin keskustelen niin kauan kun homma pysyy asiallisena..
- Hattiwatti
Hienoa !
McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ? Hattiwatti kirjoitti:
Hienoa !
McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?ihan sama.. Mäkkäri on ihan yhtä hyvä paikka kun mikä tahansa muu pikaruokaravintola..Ei siihen mitään saatanallista liity..:D:D:D
En minä ainakaan ala voimaan pahoin käytyäni mäkkärissä enkä lihokkaan kun pidän siitä huolen..- ZoomInandout
tuiskutyttö kirjoitti:
ihan sama.. Mäkkäri on ihan yhtä hyvä paikka kun mikä tahansa muu pikaruokaravintola..Ei siihen mitään saatanallista liity..:D:D:D
En minä ainakaan ala voimaan pahoin käytyäni mäkkärissä enkä lihokkaan kun pidän siitä huolen..Harvemmin ne saatananpalvojat kertovat ulkopuolisille harrastuksistaan. Sinunkin todellinen jumalasi taitaa olla tuo Ronald.
ZoomInandout kirjoitti:
Harvemmin ne saatananpalvojat kertovat ulkopuolisille harrastuksistaan. Sinunkin todellinen jumalasi taitaa olla tuo Ronald.
ei mun jumala ole mikään ronald..Miten syöminen mihkään saatananpalvontaan liittyy..herääs ny..
- firerose
Hattiwatti kirjoitti:
Hienoa !
McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?Minäkin mäkkärissä aika ajoin piipahdan ukkoni kanssa ja saatan ottaa joko aterian tai salaatin.Useimmiten salaatin ja ukko ottaa joka kerta aterian. Olemmeko saatanan vallassa,koska silloin tällöin piipahdamme mäkkäriin!?
Joskus voi mässyttää pikaruokaakin,kun ei tee sitä jatkuvasti.Ja huolehtii pääsääntöisesti suuhunsa monipuolista ja ravitsevaa ruokaa. Sitten pitäs jaksaa ja muistaa hoitaa liikunta puoltakin. :) Hattiwatti kirjoitti:
Hienoa !
McDonaldsin ruoat ovat saatanan tekosia, oletkos samaa mieltä ? Pelle on kuin saatana itse, kiero, lapsia houkutteleva värikäs klovni. Itse yhtiö on monikansallinen imperialistiyhtiö, joka on kotoisin kuin suoraan helvetistä. Ihmiset alkavat voimaan todella pahoin ja lihoavat muodottomaksi syötyään tätä ruokaa, ehkä heihinkin siirtyy palanen saatanaa syötyään tätä saastunutta ruokaa ?Mäkkärillä on niin uskomattoman huonot mainokset. Ihan alkaa sattumaan kun niitä näkee. Tämän takia mäkkäri on boikotissa.
Myös Grandiosan tuotteet ja eräät jogurtit ovat pannassa todella surkeiden mainosten vuoksi. Sääli sinänsä, Grandiosan pizzat ovat todella hyvää krapularuokaa.- Hattiwatti
tuiskutyttö kirjoitti:
ei mun jumala ole mikään ronald..Miten syöminen mihkään saatananpalvontaan liittyy..herääs ny..
Hyvänen aika ! Sähän fyysisesti tunget itseesi saatanan tuotteita ja väität ettei se muka liity mitenkään siihen...
Hattiwatti kirjoitti:
Hyvänen aika ! Sähän fyysisesti tunget itseesi saatanan tuotteita ja väität ettei se muka liity mitenkään siihen...
onneks otan sut aika huumorilla..Oot aika läppä!!:D:D:D
Kerroppas nyt meille kaikille milläs perusteella Mäkkäri ruoka on saatanallista..;)
Säännöllisesti tulee kyllä mieleen jotakin aivopierua lukiessa, että on pakko olla jonkun pitkästyneen aten provotrolli, mutta sitten, kun on ottanut asiasta selvää, oppii, että joku/jotkut aivan oikeasti uskoo niin.
Voi mahoton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144