Rautakaupassa huomasin Kensapuun keittiö myynnin. Onko kellään kokemuksia? Laatu vaikutti hyvältä, kun laatikostoja ja mekanismeja kokeilin. Hinnasta ei vielä tietoa, myyjä vakuutti, että hintataso on vallan kohtuullinen, ja laatu ok.
Kensapuu- keittiö
9
6529
Vastaukset
- ruliii
Kensapuu valmistaa mielestäni ainoastaan kalusteovia. En usko että valmistavat runkoja lainkaan, eikä nettisivuilla puhuttu sanaakaan kalusteiden valmistamisesta tai myymisestä.
Korjatkaa jos olen väärässä.- ???
Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.
- ruliii
??? kirjoitti:
Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.
Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..
- ???
ruliii kirjoitti:
Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..
NO, ainakin minulle kaupattiin runkoja ovien kera tänään siellä rautakaupassa...
- Asia on
niin, että Kensapuu valmistaa vain kalusteisiin tulevat ovet, ei siis runkoja. Tämä on faktaa! Mikäli K-rautasi kauppaa sitä kokonaan Kensapuun tekemänä he valehtelevat tai eivät tiedä sitä itsekään.
- Nimetön
Kensa valmistaa vain ovia, rungot tekee joku muu. Kensan ovia saa usealta keittiötoimittajalta, jopa Novartiltakin.
- Anonyymi
Kirjoitin jo suomi24, mutta vastaan vielä. Alle viiden vuoden kaikki kalvot irtosivat.
Siis niin harmi ja kalliit olivat. Kerran ne korjattiin eikä ollut mitään apua. - Anonyymi
Meillä kiiltävän valkoisista ovista alkoi irrota pinnat n. 8v asennuksesta. En ole kuullut että minkään muun valmistajan kohdalla näin olisi käynyt! Tuula L
- Anonyymi
Ikävä kyllä kaikista kalvo ovista irtoaa pinnoite,varsinkin jos lämpö pääsee vaikuttamaan oviin. Siis ei ikinä kalvo ovea mihinkään käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980