Älä aja vihaisena tai aggressiivisena!

Säikähtänyt

Huh, koinpa tänään tutulla työmatkareitillä pienoisen vaaratilanteen - jonka itse aiheutin. Ja syynä se, että olin ihan pirun vihainen. Mietin erästä asiaa, joka mut oli suututtanut, ja kuin huomaamatta ajoin jollakin tapaa aggressiviisemmin kuin tavallisesti (nopeutta enemmän kuin tavallisesti, huolimattomuutta jne). Vaihdoin kaistaa ja ajoin suoraan toisen autoilijan eteen, niin että tämä joutui jarruttamaan. Yleensä katson olan yli, mutta nyt sitten vain peilin kautta... Ja kuolleessa kulmassa oli kuin olikin auto. :(

Onneksi ei käynyt mitään, ja onneksi ajoin taajama-alueella suht hiljaa kuitenkin. Mitenköhän paljon onnettomuuksia yleensä tapahtuu liiallisen aggressiviisuuden takia? Joillekin ihmisille jo pelkästään muiden autoilijoiden seassa ajaminen aiheuttaa aggressioita, sehän on nähty. Mutta näköjään aggressiviisena tai vihaisena ajaminen ylipäänsä voi aiheuttaa vaaratilanteita.

Siis, ihmiset: ÄLKÄÄ AJAKO VIHAISENA tai VERENPAINE KORKEALLA! Yrittäkää rauhoittua ennen ajamaan lähtemistä, tai laittakaa vaikka rauhoittavaa musiikkia soimaan tms.

20

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten on ne apukuskina olevat jotka menettää malttinsa heti kun vähemmän kokenut ratissa

• Anonyymi

Juu, ja akka peeveli naputtaa kokoajan vieressä, eikä mitään voi ulkoruokintaan joutumisen pelossa mitään vastata. Kyllä siinä verenpaine nousee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja akka peeveli naputtaa kokoajan vieressä, eikä mitään voi ulkoruokintaan joutumisen pelossa mitään vastata. Kyllä siinä verenpaine nousee.

Tuttu tunne.

• Anonyymi

Mutta kun ne osaamattomat ja kädettömät saa vihaiseksi.

• En tiedä verenpaineen vaikutuksesta, mutta verensokeri alhaalla ei ainakaan kannata ajaa. Paitsi että saattaa kiukuttaa, voi oikeasti vaikka pyörtyä pahimmassa tapauksessa...

• Anonyymi

Vitt#u että vitutt#aa. Eniten vitutt#aa kaikki.

• Anonyymi

Pienestä agressiivisuudesta on vain hyötyä, pysyy valppaana, eikä tule nukuttua ratissa.

• Anonyymi

Itse pysyn kyllä valppaana ilman aggressiivisuutta tai aggressioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pysyn kyllä valppaana ilman aggressiivisuutta tai aggressioita.

No mutta sinähän olet itse täydellisyys, niin ihmekös tuo erinomaisuutesi on .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta sinähän olet itse täydellisyys, niin ihmekös tuo erinomaisuutesi on .

Tietenkin olen täydellisesti erinomainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin olen täydellisesti erinomainen.

Ja kova valehtelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kova valehtelemaan.

Eihän kukaan ole täydellinen, minulta esimerkiksi puuttuvat kaikki viat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse luulin kerran oleeni väärässä, mutta erehdyin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kun tuota valehteluasi jotkut pitää vikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse luulin kerran oleeni väärässä, mutta erehdyin.

Tuo toteamus oli alkuaan Paavo Väyrysen, mutta onhan noin voinut jollekin toiselle myös käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kun tuota valehteluasi jotkut pitää vikana?

Pippeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pippeli.

Terävä ja naseva kommentti sinällään, vaikka ei tuo mielipiteiden vaihtoon lisäarvoa tai esille omaa kantaasi puheena olevaan asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terävä ja naseva kommentti sinällään, vaikka ei tuo mielipiteiden vaihtoon lisäarvoa tai esille omaa kantaasi puheena olevaan asiaan.

Sinä voit työntää sen oman kantasi vaikka prerrsseesseessi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei ole samanlaisia mieltymyksiä, kuin sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttaisiko tuo sinua kirjoittamaan jotain järkevää????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      300
      7448
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      76
      5794
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      158
      3715
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      147
      3437
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1807
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1786
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      42
      1414
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1391
    9. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      61
      1369
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      14
      1276
    Aihe