Mistä helvetistä siis löydän Jennifer Wienerin kirjan Hyvä sängyssä?? netistä ei mistään löydy enää suomenkielistä versiota, kaikki loppu. Oon valmis ostamaan jos joku sen omistaa ja on valmis myymään.
Mistä
4
686
Vastaukset
- Ida Rähmä, kärppämuori
Kirjastosta. Tilaamalla tai etälainana.
Kirjoitat sitten itselle muistiin olennaisen, käsikirjaksi. Tekijänoikeuslakihan kieltää koko kirjan valokopioinnin ainakin kaupallisessa mielessä.
Voit myös jättää suosikkiantikvariaattiisi tilauksen. Hakaniemen torin ystävälliset herrat soittaa heti kun tulee.
Tai hoitaa senkin sähköisesti:
http://www.antikka.net/puutelista.asp
Jos joku on hyvä sängyssä ei kai se väistämättä helvettiin johda? Avautumistasi kummeksuen. - Kirjaston kummitus
Kysymäsi kirja löytyy vaikka mistä. Katsoin äsken äkkiseltään ja kirjaa oli ainakin lahden, Mikkelin-, Porin-, Seinäjoen-, Tampereen-, Hämeenlinnan-, Kouvolan-, Lappeenrannan-, Turun-, Rovaniemen-, Jyväskylän-, Kajaanin-, Porvoon-, Oulun-, Vaasan- ja Joensuun maakuntakirjastoissa. Marssihan omaan kirjastoosi ja pyydä ko. kirjaa kaukolainaksi, jos et satu asumaan näiden kaupunkien lähistöllä.
- "Oon valmis ostamaan j...
"Oon valmis ostamaan jos joku sen omistaa ja on valmis myymään."
- susirumaröllimörökölli
Ihan pienellä hakemisella löytyi:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70288053
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204