Hei!
Mietin, kun vakuutusyhtiöissä on lääkäreitä töissä. Mitä tutkintoja heillä on takanaan? Ovatko he lääkäreitä ja sitten päälle lukeneet vakuutusalaa? Onko olemassa vakuutuslääketiede? Voiko lääketieteellisessä lukea vakuutuslääketiedettä?
Tämä tuntuu varmaan oudolta kysymykseltä, mutta en tiedä yhtään ja siksi kyselen.
Kiitos, jos joku selventää :)
Vakuutuslääketiede??
6
496
Vastaukset
- --l
Lääketieteellisessä ovat opiskelleet ainakin. Ei muuten pääse lääkäriksi. En ainakaan koskaan oo kuullut "vakuutuslääketieteestä"
- karijanes
on ainakin kaikentietäviä vakuutuslääkäreitä!
Tuntuu,että toimistoapulaiset tekevät siellä asiantuntevat päätökset,joten ei siinä mitään lääkärikoulutusta tarvita.- Yksi vaan.
Kelassa virkailijat tekevät oikeasti valtaosan päätöksistä papereiden perusteella. Jos asiat ovat selvät niin eihän se ole kuin paperinpyöritystä.
- olemassa..
sellaista erikoisalaa kuin "vakuutuslääketiede", johon olisi erikseen räätälöity koulutusputki. He taitavat oppia sen vakuutuspuolen sitten työssä.
että valmiille lääk.lisensiaateilla löytyy SLL:n erityispätevöitymisohjelma "vakuutuslääketieten erityispätevyys". Erityispätevyysohjelmia on lukuisia muitakin. Opetelkaa ottamaan asioista selvää, jos mielitte lääkiksessä pärjätä....
- jip2000000007
Luulen että siellä neuvotaan miten ihmisten vaivat saadaan käännettyä parhaiten "kulumamuutoksiksi". Se on todellisuutta.... kliinisen tutkimuksen perusta pitäisi olla potilaan tilan määr. paikan päällä - ei papereita pyörittämällä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791