Olen 58-vuotias mieshenkilö. Aina kun menen teatteriin tai vaikka konserttiin tai elokuviin niin aina tulee kyyneleet silmiin, olen varmaan liian herkkä. Ja aina ennen esitystä päätän että nyt en kyynelehdi, mutta toiveeksi se vain jää. Luulen että se ei häiritse muita katsojia, mutta minua se häiritsee. Varsinkin se että en pysty täysillä eläytymään esitykseen vaan suurin osa energiasta menee kyyneleitten pidättelyyn. Onko jollakulla samanlaisia ongelmia vai olenko ainoa? Mitä tehdä, ollako vain kotona katselemassa töllöä?
Mitä mieltä
Porataan
1
294
Vastaukset
- naiskatsoja
Itse liikutun harvoin kyyneliin asti, mutta ei mua katsomossa naapurin kyyneleet haittaa, kunhan ei kovaan ääneen itke. Nenäliinat siis mukaan ja menoksi!
Helpottaisiko oloa, jos ennen esitystä päättäisi, että nyt saa itkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134