Tämä koskee nyt niitä ihmisiä, joilla on auton avaimessaan kaksi tai useampi namiska.
Oletteko koskaat yrittäneet saada kotiovenne lukkoa auki painamalla auton avaimesta avaus namiskaa?
-Minä olen.
Ovien avaaminen
5
607
Vastaukset
- Kaikkonen..
siitä, että ajolupa pitäisi laittaa naulakkoon...
- .....................
Yritin mietteissäni vaientaa jankuttavaa akkaa television kaukosäätimellä...
- The Rat
Olen kyllä yrittänyt päästä parkkihalliin sisälle kotiavaimella, mutta sitä tarvitaan ulospääsyyn kuitenkin - voi selittää. :)
Rutiinia: kun pistän ovet lukkoon, menee avain taskuun. Sieltä ei tule kaivettua kotiavainta (se on avainnipussa). - ...mutta...
Olen kyllä yrittänyt päästä kotiovesta sisälle työpaikan kulunvalvontaläpyskällä ja työpaikan portista sisään/ulos kotiavaimella. Eiköhän tämä mene samaan kategoriaan.
-jotain vastaavaa on tullut yritettyä, en nyt millään muista mitä......
Kotiovessa on tavallinen avain, en nyt juuri siihen kuintenkaan. Tyopaikan pukukaappiin yritän joka toinen päivä kotiavaimella, vaikka avaimet on merkitty..... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576