Eli Te, jotka olette (syystä tai toisesta) saaneet ison kännykkälaskun...
Oletteko tehneet asiasta reklamaation eli valituksen? Onko reklamaatio mennyt läpi?
Jos on ollut hyvät perustelut yms?
Reklamaatio
8
921
Vastaukset
- totuuden _
Tottakai jos on laskussa virhe niin se korjataan.
Harvoin kuitenkaan puhelutiedoissa virheitä on.
Ei auta perustelut jos syy ei ole operaattorissa.
Jos vika operaattorissa, riittää huonotkin perus-
telut.
Iso lasku kuitenkin on merkki suuresta käytöstä.- IT-apaattinen
Mistä kumpuaa tämä rajaton luottamus, että lasku on oikein? Ilmeisesti et toimi mitenkään IT:n liittyvällä allalla, muuten saattaisit epäillä vähän enemmän...
- harkintaa vähän
IT-apaattinen kirjoitti:
Mistä kumpuaa tämä rajaton luottamus, että lasku on oikein? Ilmeisesti et toimi mitenkään IT:n liittyvällä allalla, muuten saattaisit epäillä vähän enemmän...
Ne laskut ajetaan TIETOKONEELLA. Totta kai ne täytyy olla oikein. Niin ja sitten vielä: Joulupukki asuu Korvatunturilla.
- muttei mee läpi
ei tuota usko kukaan, maksahan kiltisti laskusi :)
- Joku roti
No en varmaan maksa mukisematta laskuani.
Pistän semmoiset perustelut ja ukaasit, että ihme on, jos ei jotain tapahdu...
- Rombo
olen tehny reklamaation eikä ole menny läpi...oli hyvä syykin vielä..omasta mielestä ainakin.. puhelin varastettiin ja ennen kuin huomasin että se oli viety sillä oli tehty laskua...puhelin oli kakkospuhelin ja vielä kytky..joten arvaappa huomasinko heti........
- *>*>*>
Reklamaatiolla vältin ELisan laittamasta valtavia ylimääräisiä puh.laskuja perintään.
Saavat selittää mistä lasku koostuu ja miksi ?- tekeminen auttaa
silloin kun oikeesti huomaat virheen laskuissasi. Tein reklamaation, koska datapaketti hinnoittelu oli väärin. Otin yhteyttä kulutta-asiamieheen ja puolen vuoden tappelemisen jälkeen elisa hyvitti kun oli pakko. Olkaa tarkkoina laskujenne kanssa. Mulla enää pari kuukautta elisaa ja sitten loppuu tappelut niiden kanssa. En ole missään saanut niin huonoa kohtelua kun elisan asiakaspalvelussa. Kaiken huipuksi mulle sanottiin ylisuurista laskuista että mun puhelimessa on virus joka lähettää dataa itsekseen. No huoltoon,40euroa eikä mitään vikaa. Ja vielä nytkin tuli perintätoimistolta kirje jossa kerjättiin joulukuussa erääntynyttä laskua. Maksakaa lasku niin suljettuna oleva liittymä avataan. Liittymä oli auki koko ajan. Taas sain tapella vaikka näkivät siellä että lasku oli maksettu. Ei nää jutut elisan laskutuksesta tuulesta temmattuja ole,ja olen käynyt addressit.com lisäämässä nimeni . Jotain tolkkua tuohon firmaan on saatava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000