Onko kalat niin että ihmisillä, joiden tiedätte olleen epärehellisiä, ei tee loppujenlopuksi mitään? Kalojen luottamus on muutenkin vaikea voittaa?
Luottamus..
7
2218
Vastaukset
- kalamiehenä
uskoudun helpostikin naiselle ja saatan olla sinisilmäinenkin.
- ja kalat
olen kalat. ja jos luottamukseen tulee särö sitä
ei korjata millään.- cancer_
tätä ajoin takaa
- näin on
uutta mahdollisuutta ei tule!
- pallokalapuikko
...omalla kohdallani ainakin siitä kuinka vakavan "rikkomuksen" kyseinen henkilö tekee. Annan paljon anteeksi mutta jos epärehellisyydellä haavoitetaan syvältä, saatan pyyhkiä kyseisen henkilön elämästäni vuosiksi tai jopa kokonaan. Olen todellakin melko varovainen sen suhteen kenet päästän sisimpääni.
Hyviä ystäviä on kyllä pilvin pimein...- KalaNaine
Samat täälläkin; uskon suht helposti ja sinisilmäisesti ihmisiin (mistä sit maksetaan jälkeenpäin), paljon annan anteeksi, mutta jos minun tai hyvän ystäväni satuttaminen ja loukkaaminen on ollut tahallista ja tarkoituksenmukaista, ei sellaisella ihmisellä tee mitään, siitä ei ole edes kalanruuaksi ;)!!
- aiheesta
niin mistä olet pahoillasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594