olen menossa tukholmaan messuille (messukeskus on avsjössä) ja olen koittanut etsiä tietoa yhteyksistä sinne satamasta.. olisiko jollakulla kokemusta/ heittää linkkiä..? Kiitos!
tukholman
5
727
Vastaukset
- messukalle
Tarkoittanet ÄLVSJÖ messuja. Paikallisjuna Södertäljeen päin, Tukholman Centralenista vajaa kymmen minuuttia.
- messuilee
haa.. pientä lukihäiriötä ilmassa, oon meinaan kokoajan kattonu et avsjö=).. kiitos vinkistä tiiätkö( tietääkö kukaan muu, onko tukholman aikatauluja (julkisille siis) missään netissä?
- -SL-
messuilee kirjoitti:
haa.. pientä lukihäiriötä ilmassa, oon meinaan kokoajan kattonu et avsjö=).. kiitos vinkistä tiiätkö( tietääkö kukaan muu, onko tukholman aikatauluja (julkisille siis) missään netissä?
- sinne pääset paikallisjunilla
messuilee kirjoitti:
jotka menevät Södertäljeen tai Västerhaningeen. Joten melko tiheään kulkee riippuen mihin aikaan päivästä olet sinne menossa. Muutaman minuutin matka. Juna pysähtyy vain kerran ennen Älvsjö'tä.
Messuhalli sijaitsee aivan aseman vieressä vasemmalla puolella.
Nouset junaan T-Centralen'illa ( päärautatieaseman rakennuksen pohjakerros). - oli ihan pakko
sinne pääset paikallisjunilla kirjoitti:
jotka menevät Södertäljeen tai Västerhaningeen. Joten melko tiheään kulkee riippuen mihin aikaan päivästä olet sinne menossa. Muutaman minuutin matka. Juna pysähtyy vain kerran ennen Älvsjö'tä.
Messuhalli sijaitsee aivan aseman vieressä vasemmalla puolella.
Nouset junaan T-Centralen'illa ( päärautatieaseman rakennuksen pohjakerros).Muuten hyvä mutta kyllä se juna pysähtyy kahdesti ennen Älvsjötä (Södra Station ja Årstaberg on siinä välissä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174