Vauvani 8 kk on huono syömään. Joinakin päivinä syö ihan kohtalaisesti, toisinaan ei haluaisi syödä juuri ollenkaan. Leipä maistuu jostakin syystä pojalle paremmin kuin muut ruoka-aineet, ja olen usein antanut sitä silloin kun muu ruoka ei kelpaa ollenkaan - etenkin jos ei söisi illalla. (Minua neuvottiin antamaan leipää, jos ei muuten syö) Kaupan leivissä on kuitenkin aina jonkin verran suolaa. Onko tämä siis haitallista? Ja yksipuolistuuko ruokavalio liikaa, jos muu ruoka korvataan leivällä?
Liikaa leipää?
2
319
Vastaukset
- ............
tosi vaikee tohon ruveta mitään sanoo..muuta kun et suosi ruisleipää ja moniviljaleipiä.ei mitään pelkkää vehnäleipää,ravintoarvo nolla.teetkö ite ruuat vai kaupan valmismössöjä..?kantsii maustella jollain yrteillä,paprikajauheella yms et jotain makua..mut kysele sieltä neuvolasta,parempia neuvoja sieltä saat..
- voivoi...
Eikös tuon ikäiset lapset ole vielä jonkin verran rintamaidolla ja lisänä ovat soseet? Teetkö soseet itse vai ostatko kaupasta?
Voiko olla että jokin raaka-aine tai mauste aiheuttaa allergisia oireita/vatsakipuja tai muuta?
En kyllä menisi pelkkää leipää syöttämään. Kyllä se lapsi syö sitten kun tulee nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467