olen ollut samassa työssä kaun olen ns.mielistellyt pomoani koska näin hänen kanssaan tulee toimeen.tehnyt kaiken nurisematta myös ns.pimeät työt ollen nyt ollut työperäisen tressin takia sairaslomalla ja pomoni julistaa minun sairastavan lorvitautia jonka hän on minullekin sanonut.sietäisittekö tätä miten täytyisi jatkaa elämää on vielä edessä.
mitä tehdä
olenko hyväksikäytetty
3
987
Vastaukset
- häzä
niin...
- kfdhjgugfuh
en sietäisi jos nuin tiukille menee.
- zigi
kfdhjgugfuh kirjoitti:
en sietäisi jos nuin tiukille menee.
Kyl on vaikea tietää, mutta sun kertomukses perusteella sua käytetään hyväksi.
Älä nyt ihmeessä mitään pimeitä töitä tee.
Laita vaan rajat miten sua saa kohdella.
Mieti miks mielistelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575