Silja Symhony

Deluxe-hytti

Yksi aikuinen ja kaksi 13v lasta lähdössä Tukholman risteilylle mainitulla laivalla.
Varattu siis Luksus/Deluxe hytti hiihtolomalle. Onko ok valinta - muuta kun ei enää juuri löydy?

Mitä eroa halvempiin vaikka A-luokan hytteihin?

7

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henttu

En tiedä tarkkaan et monellekko hengelle ne on tarkoitettu ota vielä varmuudella selvää laivayhtiöltä ettei tule pettymys ja lapsilla hiihtoloma mene sillä pilalle kun eivät päässeet laivalle milloin olette menossa

• Silja Symhony

Matka ja hytti on jo varattu heti hiihtolomaviikon alkuun. Ei tietääkseni ollut A-luokan hyttiä tarjolla enää ja omalla lapsukaisella oli käsitys, että Deluxe-hytti olisi parempi. Silti joku kolmesta joutuu nukkumaan lisävuoteessa!
        Itse olen töissä mutta vaimo ja oma poika plus yksi lainapoika lähdössä.

• yhtiön sivuilta

Siljan sivuilta löytyy laivakuvaukset ja sieltä hytit. Aika selkeästi on kuvattu, mitä hytissä on. Isoimmat erot näyttävät olevan kolme neliötä enemmän tilaa, parivuode, jääkaappi ja erikoisaamiainen.

• hytti tuo

DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.

• Näin on
        hytti tuo kirjoitti:

DeLuxe on. Yksi tosiaan joutuu vain nukkumaan sohvalla. Muutenhan hytissä on parivuode.

Meren puoleisissa hyteissä on lisävuode nojatuolista yhdelle ja parisänky. Promenade puolella lisävuode on "ikkunalaudalla" johon mahtuu n. 130cm pitkä henkilö huonosti nukkumaan (poika ainakin valitti). Lisävuoteelle ei ole oikein tilaa. Meren puoleisissa hyteissä nojatuoli levitettynä estää wc:n oven avautumisen. Promenade puolella tuota nojatuolia ei edes ole.

• jiihaaaaaaaaaaaaaa

Moi!

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten ootte saaneet varattua 2kpl 13v lapsia tuohon delux hyttiin, kun sinne saa ottaa vain yhden alle 12v lapsen mukaan.

Meille myös kävi niin, että olimme varanneet samalla kokoonpanolla kuin teille, niin meidät pudotettiin lähtöselvityksessä a-luokan hyttiin.

Että kandeis sun soittaa kipin kapin sinne asiakaspalveluun, ettei käy niinku meille.

• Anonyymi

Sulle ihan liian hieno!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51