Olen kiinnostunut näyttelemisestä, ja olisin mahdollisesti hakemassa Tampereelle Suomen Teatteriopistoon näyttelijätyön peruslinjalle. Haluaisin kuulla kokemuksia yms. siellä opiskelleilta tai niiltä jotka opiskelevat parhaillaan. Voisiko teidän mielestä opintojen ohessa käydä töissä? Ja minkä ikäisiä kurssilla on 16-?
Hei te Suomen Teatteriopiston
käyneet/käyvät
3
561
Vastaukset
- Weteraani
Olen itse käynyt aikoinaan kyseisen koulun, silloin kun se tunnettiin Tampereen Komediateatterin oppilaskoulun nimellä.
Monella on tuosta koulusta vahvojakin mielipiteitä puolesta ja vastaan. Opetus on samanlaista kuin muissakin samanlaisissa oppilaitoksissa.
Meitä entisiä oppilaita on päätynyt tälle alalle n. 20. Oppilaat on iältään n. 17-35-vuotiaita.
Koulu on päiväkoulu eli töitä moni teki iltaisin ja viikonloppuisin. - Ei julkisesti
Pientä perheyritystä ei ole reilua arvostella suuntaan eikä toiseen nettisivuilla.
- Nimetön
minulle tähän osoitteeseen : nokkonen88@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090