latinankieliset

sanonnat

Haluaisin tatuoida jonkin vähän mystisemmän sanonnan, kiinalaiset ja japanilaiset merkit ovat kovin suosiossa nyt. Joten en haluaisi sellaista. Latina tuli ensimmäisenä mieleeni ja olen ajatellut lausetta "Amor Platonicus" tai "Carpus vile?"
(suom. Platoninen rakkaus ja Arvoton vartalo?)
Tiedätkö sinä mitään latinankielistä sanontaa joka sopisi? Olen sitten aika vahva temperamenttinen nuori nainen...joskus kuvailtu samanlaiseksi kuin Angelina Jolie.
Ja niille ketkä tietävät tatuoinneista enemmän. Olen aika hoikassa kunnossa, ja haluaisin tatskan lantiolle. Meneekö se pilalle jos lihon tai tulen raskaaksi?

9

15234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harkintaa!

• nohh

ois kannattanu varmaan kysyä ihan vaan vaikka "tietääkö kukaan mitään latinan kielisiä sanontoja?" ois jääny ehkä turhat löpinät pois..

• kokoelmia

onko kirjasto tosiaan liian kaukana?

• -.-
    • Quot capita, tot sen

Latinalaiset tekstit ovat yhtä käytettyjä kuin kiinalaiset ja japanilaiset merkit, että ehkä kannattaa sitten tutkia afrikkalaisia alkuperäiskieliä tai keksiä vaikka oma, jos haluat olla "ernu".

En usko, että netissä vierailta ihmisiltä kannattaa kysyä, mikä sinulle sopisi. Vain sinä tunnet itsesti ja joo, kyllä hyviltä ystäviltä tai vanhemmilta/sisaruksilta voi kysyä vinkkiä. Siitä on vaikea lähteä mitään sanomaan, jos kuvailet itseäsi vahvaksi naiseksi (Angelina Jolie, hmm, en häntäkään kyllä henk.koht. tunne...).
      Kannattaa tosiaan harkita vielä aika pitkään, kunnes itse tiedät, mitä itseesi haluat loppuiäksi.

Ja kyllä, raskaus viimeistään venyttää tatuointisi. Eri asia on se, onko se sitten omasta mielestä piloilla. Etsi vaikka googlesta pelottelukuvia. Muista, ette voi saada ebiduraalipuudutusta, jos otat tauoinnin alaselkään!

• Oido

Teksti alaselässä ei todellakaan estä epiduraalin saamista, :D:D. Näitä pelottelijoita riittää aina. Ja kuva venyy ihon mukana.Muutenhan se tarkottaisi sitä, ettei ihminen saisi koskaan lihoa, laihtua, käydä punttisalilla kasvattamassa lihaksia yms. koska kaikki kuvat menisivät muka pilalle.
        Raskaudestakin yleensä palaudutaan vähän takaisinpäinkin.
        Mielipiteitä on monia, itse pidän siroa tekstiä k.o paikassa hyvinkin seksikkäänä!

• -----------

ja ottaisit tatskan suomeksi?
      Monasti ihmettelen, miksi suomalaiset eivät kunnioita sen vertaa omaa äidinkieltään, että pitää hakkauttaa ne 'viisaudet' ja 'mystisyydet' juuri jollain vieraan kansan kielellä. Miksi? Harvalla meistä on mitään sen painavampaa syytä vieraan kielen valintaan kuin se, että se kuulostaa ja näyttää siistimmältä... Vähän höpöä, jos saa sanoa. Ei se vieras kieli tee sanoista sen painavampia tai vaikuttavampia.

• Majis-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe