hyviä gynejä

hesan alueella?

onko kenelläkään suositella sopivaa gyneä ihmiselle, joka on kipuherkkä(ja muutenkin herkkä). Oman terveyskeskuksen naislääkärin kanssa en tule toimeen. Muutama muukin käynti ollut pelkkää tuskaa...nyt oku tietty sanoo, että olen joku turhasta valittaja...ei tarvitse, sillä sen jo tiedän.
Haluaisin löytää oikeasti kärsivällisen lääkärin, jolla on oikeasti aikaa potilaalle ja joka ainakin yrittää ymmärtää minua.

4

3794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalle22

mulla ollu sama ongelma, siis herkkyyden suhteen, että pitää olla kärsivällinen lekuri. no mä menin sit ekaa kertaa gynelle jota mulle suositeltiin, ja oon kyllä tosi tyytyväinen etten voi paremmin sanoa. tosi mukava ja ymmärtäväinen, tosi asiantunteva ja arvostettu lääkäri, elikkä siis diacorissa rita isaksson. ottaa vastaan alppikadun lääkäriasemalla helsingissä. pahimmassa tapauksessa voi olla 1kk jono, mutta kannattaa kokeilla, ja peruutusaikojakin voi saada. tää siis mun mielipide. et kyllä sanonu että missä päin suomea asut, kun ei ihan pohjosesta ehkä hesaan kande lähteä.

• nalle22

sori, en huomannukaan et otsikossa oli että oot hesasta...hehheh, sokee mikä sokee.
        mutta tota suosittelen lämpimästi, sitä mullekin kaikki suositteli. et tuu pettymään.

• täytyy varmaankin
        nalle22 kirjoitti:

sori, en huomannukaan et otsikossa oli että oot hesasta...hehheh, sokee mikä sokee.
        mutta tota suosittelen lämpimästi, sitä mullekin kaikki suositteli. et tuu pettymään.

kokeilla:)

• Taidetatti

Rita Isaksson on todella upea gynekologi. Aikaa asiakkaalle ja ymmärtää puolesta sanasta. Oikeasti kohtaa asiakkaansa. Olen ollut hänen asiakkaansa parikymmentä vuotta ja oli kyllä hankala löytää korvaavaa hänen perhevapaittensa aikana. Onneksi silloinkin aina välillä oli jokunen aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7402
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37