Miksi Varkautelaiset yritykset ovat sankoin joukoin sponsoroimassa leppävirtalaisia jääkiekkopelaajia?
Eikö olisi järkevämpää käyttää sponsoriraha Varkauden urheilulajien hyväksi mieluummin kun kylvää rahaa toiselle paikkakunnalle?
Kyllä Varkaudessa löytyy hyviä kohteita ja mainostilaa järjestyy jokaiselle sponsorille!
Sponsorirahat
8
867
Vastaukset
- löytyy
wp-35, enson pallo ja keilaajat ylimmältä sarjatasolta, joten mahdollisuus näkyä jopa valtakunnan päämedioissa. kaupungin (muukalaislegioona) on jo kaiken valtakunnallisen mainosarvonsa käettänyt, nykyisin näkyvyys vain paikallisessa lehdessä.
- yrittäjyys
haen asiakkaita sieltä Leppävirralta tänne yritykseeni Varkauteen.
- Nikeatown
WP 35 ja EPA sponsoroinnilla saa ainakin valtakunnallistakin näkyvyytä !
Olisi täälläkin aika oppia että näkyvyyttä ei saa Varkauden periteisillä joukkueilla kuten pesäpallo ja jääpallo. Niitä seuraa hyvin pieni joukko suomalaisia. Parhaiten saa jalkapallo ja jääkiekko näkyvyyttä eli sillä kaupunki Helsingissäkin tiedettäisiin sijaitsevan muualla kuin jossain pohjoiskarjalan perukoilla. Jos Stora-Enso tukee Lekiä on se osoitus ettei täällä satsata jääkiekkoon. Eagles on jo Varkauden tunnetuin joukkue sen olen tuolla matkoillani saanut kuulla.
- minä en
on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.
- Kusela
minä en kirjoitti:
on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.
Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !
En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ? - että kohta
Kusela kirjoitti:
Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !
En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ?niistä on juttuja myös alibissa.
- HIH HIH
JA TAAS KATEUS VOITTI KIIMAN! HYVÄ VARKAUS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826