Sponsorirahat

Varkauteen!

Miksi Varkautelaiset yritykset ovat sankoin joukoin sponsoroimassa leppävirtalaisia jääkiekkopelaajia?
Eikö olisi järkevämpää käyttää sponsoriraha Varkauden urheilulajien hyväksi mieluummin kun kylvää rahaa toiselle paikkakunnalle?
Kyllä Varkaudessa löytyy hyviä kohteita ja mainostilaa järjestyy jokaiselle sponsorille!

8

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

wp-35, enson pallo ja keilaajat ylimmältä sarjatasolta, joten mahdollisuus näkyä jopa valtakunnan päämedioissa. kaupungin (muukalaislegioona) on jo kaiken valtakunnallisen mainosarvonsa käettänyt, nykyisin näkyvyys vain paikallisessa lehdessä.

• yrittäjyys

haen asiakkaita sieltä Leppävirralta tänne yritykseeni Varkauteen.

• Nikeatown

WP 35 ja EPA sponsoroinnilla saa ainakin valtakunnallistakin näkyvyytä !

• Olisi täälläkin aika oppia että näkyvyyttä ei saa Varkauden periteisillä joukkueilla kuten pesäpallo ja jääpallo. Niitä seuraa hyvin pieni joukko suomalaisia. Parhaiten saa jalkapallo ja jääkiekko näkyvyyttä eli sillä kaupunki Helsingissäkin tiedettäisiin sijaitsevan muualla kuin jossain pohjoiskarjalan perukoilla. Jos Stora-Enso tukee Lekiä on se osoitus ettei täällä satsata jääkiekkoon. Eagles on jo Varkauden tunnetuin joukkue sen olen tuolla matkoillani saanut kuulla.

• minä en

on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.

• Kusela
        minä en kirjoitti:

on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.

Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !

En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ?

• että kohta
        Kusela kirjoitti:

Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !

En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ?

niistä on juttuja myös alibissa.

• HIH HIH

JA TAAS KATEUS VOITTI KIIMAN! HYVÄ VARKAUS!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48