Miksi Varkautelaiset yritykset ovat sankoin joukoin sponsoroimassa leppävirtalaisia jääkiekkopelaajia?
Eikö olisi järkevämpää käyttää sponsoriraha Varkauden urheilulajien hyväksi mieluummin kun kylvää rahaa toiselle paikkakunnalle?
Kyllä Varkaudessa löytyy hyviä kohteita ja mainostilaa järjestyy jokaiselle sponsorille!
Sponsorirahat
8
869
Vastaukset
- löytyy
wp-35, enson pallo ja keilaajat ylimmältä sarjatasolta, joten mahdollisuus näkyä jopa valtakunnan päämedioissa. kaupungin (muukalaislegioona) on jo kaiken valtakunnallisen mainosarvonsa käettänyt, nykyisin näkyvyys vain paikallisessa lehdessä.
- yrittäjyys
haen asiakkaita sieltä Leppävirralta tänne yritykseeni Varkauteen.
- Nikeatown
WP 35 ja EPA sponsoroinnilla saa ainakin valtakunnallistakin näkyvyytä !
Olisi täälläkin aika oppia että näkyvyyttä ei saa Varkauden periteisillä joukkueilla kuten pesäpallo ja jääpallo. Niitä seuraa hyvin pieni joukko suomalaisia. Parhaiten saa jalkapallo ja jääkiekko näkyvyyttä eli sillä kaupunki Helsingissäkin tiedettäisiin sijaitsevan muualla kuin jossain pohjoiskarjalan perukoilla. Jos Stora-Enso tukee Lekiä on se osoitus ettei täällä satsata jääkiekkoon. Eagles on jo Varkauden tunnetuin joukkue sen olen tuolla matkoillani saanut kuulla.
- minä en
on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.
- Kusela
minä en kirjoitti:
on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.
Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !
En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ? - että kohta
Kusela kirjoitti:
Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !
En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ?niistä on juttuja myös alibissa.
- HIH HIH
JA TAAS KATEUS VOITTI KIIMAN! HYVÄ VARKAUS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576