Paljonkohan Thaimaassa maksaa Marlboro aski? Vai onko edullisempaa ostaa lentokentältä.Ja montakohan kartonkia sitä saa tuoda??
Tupakka
8
1363
Vastaukset
- jone44_
tais olla siinä euron aski,tosin itse ostin
vain LM:ää eli 50 batia sen hinta,tehty
Philippiineillä - hintaa
65- 75 baht.
- aka_me
Juurikin eilen ostin lähtiäisiks tupakkaa lähimmästä minimartista ja hinta siellä oli 63 b/aski ja 630B/kartsa
Phuketin lentokentän taxfree myymälästä ei Malboroa löytyny ollenkaan. Lucky Strikea ostin pari kartsaa hintaan 500B. Kartsa noin 500 tb /10 € ! sain myös sakot 500 tb kun
heitin bangokissa tunpin maahan !- kotiintullut
Taisit huijata.Sakko ei ole 500 vaan 2000 batia.
Varsinkin Bangokissa ovat tositarkkoja,mutta onhan
sinua voinut huijata leikkipoliisi ja näin antaa
alennusta. - smoker
Kyllä mallua löytyy jos ei ole sokea.Löytyi ainakin viikko sitten
- Tommi Thaimaaseessa
Niin ,Mallu pihtailee , Ja mallun pidot,ja mallun pitsi ,Mutta nyt lähti Mummilta tolkku .Katsos kun en ole nikotinisti ,niin en viitsi tuoda kenellekkään tupakkaa .Sattuipa kerran että eräs keveri sanoi mulle ,tuo mulle ruskeeta LM.ää kartsa ,minä toin ,sanoin 40 € ole hyvä. Se kiros ja huusi ,et oo ittekkään maksanut niin paljon .En ,maksoin 2000€ .Eli Pirkka mallulta .
- komusta-on
Kaski kartonkia 600 mallua ja kun jää kiini saa saktioita 66 800 batia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461