Ääni minut herättää
lonksuva ladon ovi avoinna
kuin sieluni joskus
niin....silloin ennen
Avoin rohkeuteni katosi
ääriviivojen hämärään
päivänä jolloin kadotin
auringonnousun
Se mikä sanomatta jäi
lepää vierelläni öisin
herää aamulla kanssani
ei vietä vapaata milloinkaan
Annan periksi avaan ikkunan
luovun kuiskauksestani
koska sateenkaaren toisiaan
ikävöivien kauniisti kimmeltävien
ääripäiden ei sallita koskaan
kohdata toisiaan
Kielletty
14
343
Vastaukset
- kaaru
tänäänkin kaunista ja koskettavaa runoa Sinulta:)
Ja aurinko nousee...vielä - peres
Herkästi herkästi kulkee runosi
Kiitos - lindalinda1
kommentoitavaksi, ja palaan sitten myöhemmin.
Näin kirjoittaa runoilija, joka väittää itseään
" harjoittelijaksi " huhhuh !
Tässä runossasi on niin huikeita säkeitä, etten
osaa enää millään sanoilla kohta Sinua kommentoi-
da.
Toinen säkeistö erityisesti sanavalinnoillaan,
mutta kyllä koko runo vie mukanaan -
aivan mahtavaa luettavaa Mari.
Talteen otan - naps.Kyllähän tässä nyt sanat sitten tekivät
harakirin ennen kuin ehdin niitä tähän edes laittaa, enkä nyt keksi mitään näpäkkää, voitko uskoa sen?:DD
Jos sanon, että lähden ulos kävelmään kohta
ja kiitos, että jaksat potkia minua etiäpäin, sisko
:)
- *Rakkaudenlahja*
joskus jää paljon sanomatta sellaista mitä ois tahtonut sanoa.Miettii myöhemmin miksi ei sanonutkaan.Niin sammui illan ruskossa sen myös lämpö rakkauden.Voi kun enkelin jostain löytäisi joka eksyneen saattaisi pois tieltä pimenneeltä.Sydämellinen kiitos hyvin tunteikkaasta runostasi ja sinulle halaus!Eihän halauksia vain tule liikaa?? :)
tuo oli kauniisti toivottu
ja olen iloinen, kun lähetät halauksia, tiedätkö, sitä laatua
ei ole koskaan liikaa:)
Lähetän rutistuksen Sinulle:)
- Mulla vihreä
Se aarrehan on siellä sateenkaaren päässä...:)
- ëmo
Minä luovuin kaikista sanoistani juuri...
Sinulle jäi vain yksi - UPEA - padme_amidala
hieno ja haikea. Uskomattoman kaunis ja herkkätunnelmainen. Kohta itsekritiikki iskee niin, etten kehtaa omia töherryksiä laittaa samalle palstalle.
Kehut otan vastaan, kiitos sinulle,
mutta muu narina, ei käy laatuun, prinsessa.
Sinä osaat kirjoittaa sellaisia runoja, joita minä en osaa ja jos sinä et kirjoita niitä, niin kuka niitä sitten kirjoittaa?
Kyllä me kaikki kehdataan, kun ollaan kerran kehdattu tähänkin saakka, mikäs tilanteen nyt olisi muuttanut?
Eli pulinat pois, sanoo Marin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144